664
Το TIME σχεδιάζει να παράγει περισσότερο ψηφιακό περιεχόμενο, που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις | CreativeProtagon / Shutterstock

Το Time προσφέρει δωρεάν το ψηφιακό αρχείο του

Protagon Team Protagon Team 29 Απριλίου 2023, 12:45
Το TIME σχεδιάζει να παράγει περισσότερο ψηφιακό περιεχόμενο, που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις
|CreativeProtagon / Shutterstock

Το Time προσφέρει δωρεάν το ψηφιακό αρχείο του

Protagon Team Protagon Team 29 Απριλίου 2023, 12:45

Δωρεάν θα προσφέρονται όλα τα ψηφιακά περιεχόμενα του TIME από την 1η Ιουνίου, όπως δωρεάν επίσης θα μπορεί να εισέρχεται όποιος το επιθυμεί στο ιστορικό αρχείο του περίφημου αμερικανικού περιοδικού, που περιλαμβάνει δημοσιεύματα μιας ολόκληρης εκατονταετίας, δεδομένου ότι το πρώτο τεύχος του κυκλοφόρησε την 3η Μαρτίου του 1923 στη Νέα Υόρκη.

«Η αποστολή μας είναι να παρέχουμε ποιοτικές και αξιόπιστες ιστορίες για τους ανθρώπους και τις ιδέες που διαμορφώνουν τον κόσμο μας και να εξασφαλίζουμε ότι η πληροφόρηση διατίθεται στον μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων, ανεξαρτήτως γεωγραφικής θέσης ή κοινωνικοοικονομικής κατάστασης» ανέφερε, μεταξύ άλλων, η Τζέσικα Σίμπλεϊ, διευθύνουσα σύμβουλος του TIME, προβαίνοντας στη σχετική ανακοίνωση από τη σκηνή του 17ου TIME100 Gala, που διοργανώνεται προς τιμήν της περίφημης ετήσιας λίστας του περιοδικού με τους 100 ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως.

«Πιστεύουμε ουσιαστικά ότι η αξιόπιστη πληροφόρηση αποτελεί παγκόσμια επιταγή και πρέπει να είναι διαθέσιμη σε ολόκληρη την ανθρωπότητα» προσέθεσε, εξηγώντας ότι η απόφαση να διατίθενται δωρεάν όλα τα περιεχόμενα του TIME προωθεί την αποστολή του περιοδικού να παρέχει αξιόπιστη καθοδήγηση σε διάφορα αναγνωστικά κοινά σε όλον τον κόσμο.

Σήμερα, λίγο περισσότερο από 100 χρονιά μετά την κυκλοφορία του πρώτου τεύχους, το TIME προσεγγίζει το μεγαλύτερο κοινό στην ιστορία του –περισσότερους από 105 εκατ. ανθρώπους μέσω του διαδικτύου–, ενώ το εμβληματικό περιοδικό, με περισσότερους από 1 εκατ. συνδρομητές, παραμένει το έντυπο με την υψηλότερη κυκλοφορία στις ΗΠΑ. Οι 250.000 ψηφιακοί συνδρομητές του έχουν ήδη λάβει ή θα λάβουν σύντομα ειδοποίηση ότι η συνδρομή τους θα λήξει σε λίγο περισσότερο από έναν μήνα. Πέρυσι, τα έσοδα της εταιρείας ήταν περίπου 200 εκατ. δολάρια. 

Οσον αφορά τη σημασία και τον αντίκτυπο αυτής της απόφασης, «το μήνυμα που προέρχεται από ένα από τα τοτέμ της παγκόσμιας πληροφόρησης θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια στροφή που ήταν αδιανόητη μέχρι πριν από λίγα χρόνια: όλοι οι αναλυτές συμφωνούσαν στην πρόβλεψη ότι όλο το διαδικτυακό περιεχόμενο των εφημερίδων και των περιοδικών θα παρεχόταν επί πληρωμή. Η επιλογή ενός κορυφαίου περιοδικού προκάλεσε αναταραχή στους διευθύνοντες συμβούλους πολλών εταιρειών» εξηγεί ο Μάσιμο Μπαζίλε της La Repubblica στην ανταπόκρισή του από τη Νέα Υόρκη.

Ενόψει της επικείμενης αλλαγής, το TIME σχεδιάζει να παράγει περισσότερο ψηφιακό περιεχόμενο, που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις και θα είναι διαθέσιμο στον ιστότοπό του, στην εφαρμογή για κινητά και σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η εταιρεία θα συνεχίσει επίσης να προσφέρει, επί πληρωμή, μια ψηφιακή έκδοση του περιοδικού μέσω του Amazon Kindle και του Apple News.

Πρώτη φορά ένα paywall (τείχος πληρωμής) στον ιστότοπο του TIME υψώθηκε το 2011 και αφορούσε το σύνολο των περιεχομένων του, καθώς και του αρχείου του περιοδικού, ενώ στη συνέχεια η εταιρεία πειραματίστηκε με διάφορα μοντέλα πληρωμής και πρόσβασης. Το 2016 εφαρμόστηκε εκ νέου η πρόσβαση επί πληρωμή, ενώ το 2021 επιλέχθηκε μια ενδιάμεση λύση (metered paywall).

«Οι εκδότες παλαιού τύπου εξακολουθούν να προσπαθούν να ανακαλύψουν πώς να κερδίζουν χρήματα στο διαδίκτυο. Πολλές εταιρείες μέσων ενημέρωσης στράφηκαν περισσότερο στις συνδρομές κατά τη διάρκεια της προεδρίας Τραμπ και της πανδημίας, αλλά με τον πληθωρισμό να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ορισμένοι έχουν αρχίσει να κουράζονται με τις συνδρομές» αναφέρει σχετικά η Σάρα Φίσερ του Axios.

Το Quartz κατήργησε το paywall του πέρυσι, ενώ δωρεάν προσφέρει πλέον ορισμένα από τα podcast του και το Spotify. Φθηνότερα συνδρομητικά προγράμματα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις προσφέρουν επίσης κολοσσοί του streaming, όπως το Netflix και η Disney+.

Εκδοτικά, το TIME θα συνεχίσει να καλύπτει τους ίδιους τύπους θεμάτων, έχοντας κάποια βασικά πεδία εστίασης, όπως το κλίμα και η βιωσιμότητα, η υγειονομική περίθαλψη και η πολιτική. «Η ευκαιρία να προσεγγίσουμε περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως, νεότερους και διαφορετικούς, είναι πολύ σημαντική για τον Σαμ και εμένα», σημείωσε στο Axios η Τζέσικα Σίμπλεϊ, αναφερόμενη στον νέο (από την περασμένη Δευτέρα) αρχισυντάκτη του ΤΙΜΕ, Σαμ Τζέικομπς, τον νεότερο στην ιστορία του περιοδικού.

Η άρση οπουδήποτε φραγμού που θα εμπόδιζε το TIME να διευρύνει το αναγνωστικό του κοινό «θα μας επιτρέψει να κάνουμε ό,τι χρειάζεται να κάνουμε για τα επόμενα 100 χρόνια» προσέθεσε. «Πιστεύουμε στον εκδημοκρατισμό του περιεχομένου».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...