Αν φορούσε άρωμα η Αφροδίτη της Μήλου θα ήταν κάτι λουλουδάτο, λεπτεπίλεπτο και ρομαντικό, ενώ η Νίκη της Σαμοθράκης θα διάλεγε κάτι πιο βαρύ και δυναμικό με έντονη τη μυρωδιά μπαχαρικών και κέδρου.
Αυτό τουλάχιστον μας έρχεται στο μυαλό, διαβάζοντας την είδηση που έρχεται από το Λούβρο: το μουσείο ανέθεσε σε πολύ γνωστή και αγαπημένη στη Γαλλία εταιρεία καλλυντικών να δημιουργήσει από την αρχή οκτώ νέα αρώματα, ένα για κάθε έργο τέχνης που έχουν επιλέξει οι αρμόδιοι.
Εκτός από τα δύο αριστουργήματα της ελληνιστικής τέχνης, που θα αποκτήσουν τα δικά τους αρώματα, το μουσείο επέλεξε, το γλυπτό «Η νύμφη και ο σκορπιός» του Λορέντζο Μπαρτολίνι, δύο πίνακες του Ζαν Ωγκύστ Ντομινίκ Ενγκρ, τη «Μεγάλη Οδαλίσκη» και την «Λουόμενη του Βαλπενσόν», έναν πίνακα του Ζαν Ονορέ Φραγκονάρ, την «Κλειδαριά», έναν πίνακα του Ζορζ ντε λα Τουρ, τον «Ιωσήφ τον ξυλουργό» και έναν λιγότερο γνωστό πίνακα του Τόμας Γκέινσμπορο, τη «Συζήτηση σε ένα πάρκο». Η «Μόνα Λίζα» πάντως, απουσιάζει από τη λίστα.
Ο Ραμντάν Τουχαμί και η σύζυγός του, Βικτουάρ ντε Τεγιάκ, από την εταιρεία καλλυντικών L’Officine Universelle Buly, ανέλαβαν να δημιουργήσουν τα αρώματα, που από τις 3 Ιουλίου, θα διατίθενται σε πωλητήριο στο Λούβρο, μέχρι τον Ιανουάριο του 2020.
Στόχος τους «να ξυπνήσουν όλες τις αισθήσεις» των επισκεπτών του μουσείου, που θα τα θαυμάζουν.
Το ζευγάρι προσέλαβε μερικές από τις καλύτερες «μύτες» της Γαλλίας, τους πιο γνωστούς ειδικούς στον τομέα τους, για να δημιουργήσουν τις νέες μυρωδιές και να προσθέσουν μία ακόμα διάσταση στην οπτική εμπειρία των επισκεπτών, όπως εξηγούν στους Times.
Ο Τουχαμί, σχεδιαστής μόδας και καλλιτέχνης με καταγωγή από το Μαρόκο, είπε ότι ελπίζει τα αρώματά του να βοηθήσουν τους επισκέπτες να ζήσουν το Παρίσι που έχουν στο μυαλό τους. «Οι περισσότεροι ξένοι που έρχονται εδώ για λίγο, τυγχάνουν κακομεταχείρισης από τους σερβιτόρους, τους ταξιτζήδες, τους πωλητές στις μπουτίκ. Είναι φυσικό να απογοητεύονται. Εμείς πουλάμε ένα όνειρο», είπε.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News