Στο στοίχημα για το άνοιγμα του τουρισμού στη χώρα μας, που μάλιστα έκανε πρεμιέρα και επίσημα από το πρωί της Παρασκευής αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας στη σχετική συζήτηση με τη γενική διευθύντρια ΝΑ Ευρώπης της Google, Πέγκυ Αντωνάκου, στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.
Η ομιλία του κ. Θεοχάρη έγινε λίγες ώρες αφότου είχε στείλει από το Σούνιο το σύνθημα «ανοίγουμε πανιά», αλλά και στη σκιά της άτυχης συνέντευξης που έδωσε στο BBC κατά την παρουσία του στο Λονδίνο.
Ο κ. Θεοχάρης έκανε παρ’ όλ’ αυτά λόγο για «πρωτοπορία» της Ελλάδας, αφού όπως είπε «επέλεξε να δώσει ένα καθαρό μήνυμα ανοίγοντας τον τουρισμό σήμερα, αλλά με κανόνες και σεβασμό στην υγειονομική ασφάλεια».
Μιλώντας με στοιχεία για τις κρατήσεις, σημείωσε ότι η χώρα μας ως προορισμός είναι πρώτη σε κρατήσεις στη Γαλλία ενώ από τις ΗΠΑ πραγματοποιούνται ήδη απευθείας πτήσεις. Το χειμώνα δε, επισήμανε ότι θα υπάρχει μονίμως και μια απευθείας πτήση της Delta Airlines από τη Νέα Υόρκη.
«Σήμερα, με τη Μεγάλη Βρετανία να έχει την Ελλάδα στο “πορτοκαλί”, είμαστε 3η χώρα σε κρατήσεις. Στις ΗΠΑ είμαστε η 1η ευρωπαϊκή χώρα σε κρατήσεις. Υπάρχουν όλα τα δείγματα υπεροχής της Ελλάδας, παρόλο που φέτος θα είναι η χρονιά του late booking» συμπλήρωσε σχετικά, συμπληρώνοντας πάντως ότι αναμένεται ισχυρότατος ανταγωνισμός.
«Από τη Γερμανία είχαμε τα πιο θετικά νέα. Μια εβδομάδα μετά την επίσκεψη μου οι Γερμανοί άλλαξαν το status της χώρας μας κι έτσι από χθες επιτρέπεται να επιστρέψεις χωρίς καραντίνα. Από τη Ρωσία επίσης αναμένουμε θετικά νέα», υπογράμμισε σχετικά.
Ο υπουργός Τουρισμού μίλησε για την Ελλάδα ως επίκεντρο του ενδιαφέροντος, αναγγέλλοντας ότι η χώρα μας θα είναι έτοιμη από την 1η Ιουνίου με το «πράσινο πιστοποιητικό», λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα δείχνει και στις υπόλοιπες χώρες πώς θα ανοίξει». Υπενθύμισε δε ότι πέρυσι η Ελλάδα έλαβε το βραβείο για το «άνοιγμα» του τουρισμού.
Ο κ. Θεοχάρης τόνισε επίσης ότι «παρέχουμε υγειονομικά πρωτόκολλα για την ασφάλεια των τουριστών. Γίνεται στοχευμένη δειγματοληψία στα αεροδρόμια, ενώ ορίσαμε ξενοδοχεία απομόνωσης για τις οικογένειες των τουριστών που βγαίνουν θετικοί, κάτι το οποίο παρέχεται χωρίς κόστος για τους ίδιους».
Από την πλευρά της, η κυρία Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google ΝΑ Ευρώπης, μίλησε για τη δεδομένη στήριξη που θα παρέχει η Google για την ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού. «Είμαστε εδώ από την πλευρά της λύσης σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για τον Ελληνικό Τουρισμό» σημείωσε, ανακοινώνοντας τη έλευση στην Ελλάδα του νέου εργαλείου της Google, Travel Insights, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού.
«Το Travel Insights δίνει την ευκαιρία σε όλες τις επιχειρήσεις του Τουρισμού να έχουν πρόσβαση σε χρήσιμα δεδομένα για τον Τουρισμό και να παίρνουν αποφάσεις βάσει αυτών», τόνισε.
Ο κ. Θεοχάρης εξήρε την πρωτοβουλία να έρθει το Travel Insights στη χώρα μας. «Χαιρετίζω τις κινήσεις της Google στο πλαίσιο της υπάρχουσας συνεργασίας που έχουμε.
Η κυρία Αντωνάκου γνωστοποίησε ακόμη ότι το ενδιαφέρον για την Ελλάδα τον Απρίλιο, βάσει των στοιχείων της Google, έχει ανέβει κατά 50%.«Καλούμε τους επαγγελματίες του τουρισμού να αναζητήσουν τα δωρεάν εργαλεία μας. Οι εκπαιδεύσεις μας δεν γίνονται μόνο σε εργαλεία της Google, αλλά και σε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία για τον κλάδο», σημείωσε, για να καταλήξει:
«Να θυμόμαστε ως Έλληνες πόσο ευλογημένοι είμαστε που ζούμε σε αυτό τον τόπο».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News