Mε εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται από συνεργεία του ΟΣΕ οι εργασίες καθαρισμού για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στη σήραγγα των Τεμπών, η οποία έκλεισε από το περασμένο Σαββατολόγω λόγω των προβλημάτων που προκάλεσε η κακοκαιρία «Bora».
Σε εξέλιξη είναι εργασίες απόφραξης 50 φρεατίων από μεγάλο αποχετευτικό που έχει τοποθετηθεί επάνω σε πλατφόρμα τρένου, σε μήκος 2 χλμ -τμήμα τη γραμμής όπου έχουν πέσει φερτά υλικά και μπάζα.
Λίγο μετά τα μεσάνυχτα άνοιξε η μοναδική γραμμή για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες, ενώ σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση της Ηellenic Train, τα σημερινά δρομολόγια IC54-IC56 Αθήνα – Θεσσαλονίκη και IC55-IC57 Θεσσαλονίκη – Αθήνα θα πραγματοποιηθούν κανονικά (χωρίς λεωφορεία) στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, σε όλο το μήκος της διαδρομής, μετά την παράδοση σε κυκλοφορία της μονής γραμμής (καθόδου) στην Σήραγγα των Τεμπών από τον διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ).
Ωστόσο αναμένονται καθυστερήσεις λόγω της κυκλοφορίας σε μονή γραμμή. Τα προαστιακά δρομολόγια στο τμήμα Κατερίνη – Λάρισα – Κατερίνη θα συνεχίσουν να υποκαθίστανται από λεωφορεία μέχρι νεοτέρας.
«Η Hellenic Train θα παρέχει συνεχή ενημέρωση μέσα από όλα τα κανάλια επικοινωνίας της και ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.
Η δεύτερη γραμμή δεν αναμένεται να παραδοθεί σύντομα καθώς τα 50 φρεάτια στο τούνελ των Τεμπών έχουν φράξει από φερτά υλικά.
Για την κατάσταση στη σήραγγα και στο σιδηροδρομικό δίκτυο των Τεμπών μετά το πέρασμα της κακοκαιρίας «Bora», μίλησε στην ΕΡΤ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης:
«Αυτή τη στιγμή έχει φύγει το μεγαλύτερο μέρος των νερών στη σήραγγα. Τώρα τα συνεργεία έχουν ξεκινήσει να παίρνουν τη λάσπη και τα φερτά υλικά για να αρχίσει να καθαρίζει τη γραμμή. Εν συνεχεία, θα πρέπει να πλυθούν με μάνικες, με νερό, ώστε να καθαριστεί η σήραγγα για να μπορέσει να δοθεί πάλι στην κυκλοφορία. Ο προγραμματισμός μας είναι να μπορέσουν να καθαρίσουν την μία από τις δύο τροχιές ώστε να μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε την κυκλοφορία με μονή γραμμή. Να περάσουν κυρίως πρώτα τα εμπορικά, γιατί έχει δημιουργηθεί θέμα στα δύο άκρα, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη από μεγάλο αριθμό φορτίων που πρέπει να διεκπεραιωθούν».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News