441
| CreativeProtagon

Γιατί τα ξενοδοχεία στην Πορτογαλία αναβαθμίζουν τα κρεβάτια τους σε king-size

Protagon Team Protagon Team 28 Ιουνίου 2024, 14:34
|CreativeProtagon

Γιατί τα ξενοδοχεία στην Πορτογαλία αναβαθμίζουν τα κρεβάτια τους σε king-size

Protagon Team Protagon Team 28 Ιουνίου 2024, 14:34

Οι ξενοδόχοι στην Πορτογαλία προσαρμόζονται για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του νέου κύματος αμερικανών τουριστών που έρχονται στην Ευρώπη, τοποθετώντας κρεβάτια king-size και δημιουργώντας μεγαλύτερα δωμάτια.

Η τεράστια αύξηση της ζήτησης από επισκέπτες από τις ΗΠΑ «οδηγεί ήδη τα ξενοδοχεία να προσαρμόσουν την προσφορά τους στα πρότυπα αυτής της αγοράς, ιδίως με την αντικατάσταση των συνηθισμένων κρεβατιών με king-size», γράφουν οι Times.

«Οι αμερικανοί πελάτες είναι συνηθισμένοι σε μεγάλα κρεβάτια και γενικά τους αρέσουν τα μεγάλα δωμάτια», είπε στην εφημερίδα ο Χόρχε Μπελντάντε, περιφερειακός διευθυντής του ξενοδοχειακού ομίλου Tivoli and Anantara. «Αυτές είναι απαιτήσεις που εξετάζουμε και ήδη πραγματοποιούμε αυτές τις αλλαγές όποτε υπάρχουν έργα αναδιαμόρφωσης ή νέες μονάδες».

Η Πορτογαλία αναμένει περαιτέρω αύξηση τουριστών από τις ΗΠΑ φέτος.

Οι Αμερικανοί έκαναν 4,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στην Πορτογαλία πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση κατά 33% σε σχέση με το 2022 και αποφέροντας έσοδα 2,5 δισ. ευρώ. Τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, αντιστοιχούσαν σε 1,16 εκατ. διανυκτερεύσεις, με τις ΗΠΑ να κατατάσσονται στην  τέταρτη θέση μεταξύ των μεγαλύτερων ξένων αγορών στη χώρα, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία, με ετήσια αύξηση 16,6% από έτος σε έτος.

Το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι Βορειοαμερικανοί πραγματοποίησαν περίπου 410.000 διανυκτερεύσεις στην πορτογαλική πρωτεύουσα, τη Λισαβόνα, εδραιώνοντας την πρώτη τους θέση και με ετήσια αύξηση 16,2%.

Η κυβέρνηση της Πορτογαλίας έχει κάνει μεγάλη εκστρατεία για να προσελκύσει τον αμερικανικό τουρισμό και οι απευθείας πτήσεις μεταξύ Νέας Υόρκης και Φάρο ξεκίνησαν τον Οκτώβριο. Το τέλος των περιορισμών της πανδημίας και το ισχυρό δολάριο συνέβαλαν επίσης στην αύξηση του αριθμού των αφίξεων αμερικανών τουριστών.

Την περασμένη εβδομάδα, ένα από τα πιο δημοφιλή τηλεοπτικά προγράμματα στις ΗΠΑ, το «Good Morning America», μεταδόθηκε από την Πορτογαλία και η Wall Street Journal ανέδειξε τον αμερικανικό τουρισμό ως τη νέα κινητήρια δύναμη της ευρωπαϊκής οικονομίας σε άρθρο του οποίου η βασική φωτογραφία ήταν μια βεράντα στη Λισαβόνα.

Παράλληλα, υπάρχει μεγάλη οργή στη Λισαβόνα και το Πόρτο για τις αυξανόμενες τιμές των ακινήτων και το κόστος ζωής, για το οποίο οι κάτοικοι κατηγορούν εν μέρει την αύξηση των τουριστικών καταλυμάτων και την αγορά ακινήτων από ξένους. Στη Λισαβόνα, οι τιμές των κατοικιών είναι πλέον υψηλότερες από ό,τι στο Μιλάνο, τη Μαδρίτη και το Βερολίνο, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις. Η πρωτεύουσα έχει 546.000 κατοίκους και δέχεται από 30.000 έως 40.000 τουρίστες καθημερινά. Η Πορτογαλία έχει πληθυσμό 11 εκατομμύρια.

Ομως, καθώς ο τουρισμός αντιπροσωπεύει περίπου το 15% της οικονομίας της χώρας και το 9% των θέσεων εργασίας, είναι απίθανο η κυβέρνηση να προσπαθήσει να τον περιορίσει. Ακριβώς το αντίθετο: Τον περασμένο μήνα, ο πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της χώρας, Turismo de Portugal, Κάρλος Αμπάντε, δήλωσε ότι η χώρα στοχεύει να προσελκύει 500.000 κινέζους τουρίστες ετησίως έως το 2026.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...