Σε μία ακόμη ανάλυση των αιτίων της συντριβής του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές της 26ης Μαΐου, ο Χρήστος Σπίρτζης επανέλαβε πως τα μέτρα ελάφρυνσης που πήρε η κυβέρνηση, «δεν πρόλαβαν να γίνουν κατανοητά» από την κοινωνία.
- Διαβάστε ακόμη: Σπίρτζης: Γι’ αυτό χάσαμε Αλέξη
Αν και δεν έφθασε στο σημείο του Αλέκου Φλαμπουράρη που σαν άλλος Νίκος Κούρκουλος στο «Ορατότης μηδέν» (βίντεο κάτω), φώναξε «τι κάνετε μωρέ; Δεν καταλάβατε τι ψηφίσατε!», ο κ. Σπίρτζης βγήκε στην ΕΡΤ για να προβεί αρχικά στην εύκολη διαπίστωση περί κυβερνητικής φθοράς.
«Οταν είσαι 4 χρόνια κυβέρνηση μέσα σε μνημονιακές πολιτικές, τις οποίες δεν πιστεύεις κιόλας και έχουν επιβληθεί, είναι απόλυτα λογικό στις κονωνικές τάξεις να υπάρχει φθορά», είπε. Κατά συνέπεια, συμπλήρωσε, είναι λογικό η μεσαία τάξη να στείλει το μήνυμά της στην κυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι έγινε προσπάθεια από μέρους της να προστατευτούν οι πιο αδύναμοι και παρά την προσπάθεια, μετά την έξοδο από το μνημόνιο, να καθορίσει την οικονομική και κοινωνική της πολιτική, έστω και με καθυστέρηση.
Κατά την άποψη του κ. Σπίρτζη όμως, αυτό που μέτρησε καταλυτικά στο αποτέλεσμα της περασμένης Κυριακής, ήταν το γεγονός ότι τα μέτρα «δεν πρόλαβαν να γίνουν κατανοητά από την κάθε οικογένεια, τον κάθε επαγγελματία, τον κάθε συνταξιούχο».
Σε μία άλλη διατύπωση του «τώρα όμως μάθαμε», ο υπουργός Μεταφορών θέλησε να διαβεβαιώσει (μάλλον τους συντρόφους του στην Κουμουνδούρου) ότι η προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ θα επικεντρωθεί στη μεσαία τάξη και θα υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσει στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και στο πώς δεν θα επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντος, έτσι ώστε ο πολίτης να μην αισθάνεται ότι οι κόποι και οι θυσίες του πηγαίνουν χαμένα.
Σε ερώτηση εξάλλου για τον διαγωνισμό εξπρές – παραμονές εκλογών- της προμήθειας νέων λεωφορείων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αντιπαρήλθε της κριτικής περί εξυπηρέτησης ημετέρων, τονίζοντας ότι «επί χρόνια η κυβέρνηση κάνει προσπάθεια για την ανεύρεση πόρων ώστε να προχωρήσει σε αυτή την προμήθεια, τη στιγμή που η προηγούμενη κυβέρνηση «δεν άφησε ούτε ένα ευρώ».
Ενδεικτικά ο κ. Σπίρτζης σημείωσε πως υπάρχει χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, αλλά και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και πρόσθεσε ότι η καινοτομία αυτού του διαγωνισμού αφορά έναν κεντρικό διαγωνισμό για νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ, όπως προσέθεσε, είναι η πρώτη φορά που σε έναν διαγωνισμό συμπεριλαμβάνεται η συντήρηση των οχημάτων και τα ανταλλακτικά, έτσι ώστε να μην υπάρχουν γκρίζες ζώνες και καθυστερήσεις στην επισκευή των οχημάτων.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News