418
«Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σαν νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Η δική μου αισθητική όμως μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων», παρατήρησε για το θέμα που δημιουργήθηκε η Βούλα Πατουλίδου | Intimenews / CreativeProtagon

Σήμα κατατεθέν ο φραπέ και ο… «μ@λ@κ@ς»; Σάλος από διαφημιστικό βίντεο για τη Θεσσαλονίκη

Protagon Team Protagon Team 13 Σεπτεμβρίου 2023, 15:38
«Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σαν νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Η δική μου αισθητική όμως μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων», παρατήρησε για το θέμα που δημιουργήθηκε η Βούλα Πατουλίδου
|Intimenews / CreativeProtagon

Σήμα κατατεθέν ο φραπέ και ο… «μ@λ@κ@ς»; Σάλος από διαφημιστικό βίντεο για τη Θεσσαλονίκη

Protagon Team Protagon Team 13 Σεπτεμβρίου 2023, 15:38

«Αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μ@λ@κ@ς και τον φραπέ», ξεκινούσε η αφήγηση στο βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που «ανέβηκε» στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της πόλης. Αν και τo βιντεάκι «έπαιξε» για λίγο υπό τη μορφή reel, η προβολή του καφέ φραπέ και της χιλιοειπωμένης λέξης με τα τρία άλφα ως σήμα κατατεθέν της «Νύφης του Θερμαϊκού», όπως ήταν επόμενο, προκάλεσε θύελλα  αντιδράσεων. Γι’ αυτό και το «ιντριγκαδόρικο» -κατά δήλωση της αντιπεριφερειάρχη και προέδρου του Οργανισμού, Βούλας Πατουλίδου- βίντεο «κατέβηκε» άρον άρον…

Σε δηλώσεις της στον Status 107,7, η κυρία Πατουλίδου ανέλαβε πλήρως την ευθύνη, αν και όπως διευκρίνισε, δεν επρόκειτο για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά για ένα reel  που «ανέβηκε» στα social media.

«Οπως ανέβηκε, έτσι κατέβηκε», θέλησε να δικαιολογηθεί. «Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης».

Οπως εξήγησε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το βιντεάκι ήταν δουλειά εννέα παιδιών που ήθελαν να γυρίσουν κάτι που να είναι «λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά». «Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό», ανέφερε, επιβεβαιώνοντας ότι όλα έγιναν σε συνεργασία με την ίδια.

«Το βιντεάκι -τόνισε- εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά».

«Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σαν νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Η αισθητική η δική μου μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων. Όλο το υπόλοιπο, έχοντας όλες αυτές τις γλυκές ιστορίες του φραπέ…», επέμεινε η Βούλα Πατουλίδου, επιχειρώντας να αποδώσει το όλο θέμα σε διαφορά αισθητικής και αντίληψης.

Και αναλαμβάνοντας εξ ολοκλήρου την ευθύνη για την έστω και βραχύβια ανάρτηση του βίντεο, συμπλήρωσε:

«Εχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Αρα την ευθύνη την έχω εγώ».

 

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...