Παραμένοντας πιστή στη στρατηγική της για τη δημιουργία του Retailer του Αύριο και λαμβάνοντας υπόψη τις νέες προκλήσεις που φέρνει η ψηφιακή εποχή, η Public, η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, συνεργάστηκε πρώτη στην Ελλάδα με το LinkedIn, τον παγκόσμιο κυρίαρχο των professional media, προσφέροντας ένα online καινοτόμο εργαλείο εκπαίδευσης στους εργαζομένους της.
Γιατί «στο σημερινό ψηφιακό κόσμο, o κόσμος του retail καλείται να είναι ευέλικτος, γρήγορος και να παρακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις. Η συγκεκριμένη συνεργασία είναι συνέχεια της πληθώρας δράσεων που έχουμε λανσάρει για τους ανθρώπους μας και πραγματοποιήθηκε αξιοποιώντας το feedback τους για ενίσχυση της εκπαίδευσής τους. Αποτελεί πεποίθησή μας ότι η ανάπτυξη και η πρόοδος μιας εταιρείας είναι άμεσα συνυφασμένη με την εξέλιξη των ίδιων των ανθρώπων της» δήλωσε σχετικά ο HR Director του Public, Μιχάλης Μέτος.
Mέσα από τη διεθνή πλατφόρμα LinkedIn e-Learning, oι εργαζόμενοι του Public μπορούν να παρακολουθούν πάνω από 13.000 εξειδικευμένα μαθήματα σε διάφορους τομείς του ψηφιακού κόσμου (όπως communication, public speaking, CAD, Business strategy κ.α.) εξελίσσοντας τις γνώσεις τους και λαμβάνοντας πιστοποίηση γνώσεων από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παγκοσμίως (Microsoft, Adobe, Cisco κ.α.).
Εκπρόσωποι της LinkedIn Ιρλανδίας κατέφθασαν από το εξωτερικό προκειμένου να παρουσιάσουν στους εργαζόμενους του Public τις δυνατότητες που έχουν μέσω της πλατφόρμας.
Συγκεκριμένα, μέσω της υπηρεσίας εκπαίδευσης του LinkedIn, το προσωπικό του Public έχει τη δυνατότητα για:
– 13.000 online και on demand courses όπου και όποτε θέλουν μέσα από οποιαδήποτε συσκευή tablet, smartphone, PC, laptop.
– δυνατότητα λήψης certification για κάθε ολοκληρωμένη εκπαίδευση
– υψηλή ποιότητα περιεχομένου και διδαχή από εξειδικευμένους επαγγελματίες
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News