342
«Κάντε απεργία στο σεξ για να σώσετε τον πλανήτη» είναι το μότο της καμπάνιας της γερμανικής Peta | Shutterstock

Peta: «Μην κάνετε σεξ με άνδρες που τρώνε κρέας»!

Protagon Team Protagon Team 24 Σεπτεμβρίου 2022, 10:31
«Κάντε απεργία στο σεξ για να σώσετε τον πλανήτη» είναι το μότο της καμπάνιας της γερμανικής Peta
|Shutterstock

Peta: «Μην κάνετε σεξ με άνδρες που τρώνε κρέας»!

Protagon Team Protagon Team 24 Σεπτεμβρίου 2022, 10:31

Το γερμανικό τμήμα της γνωστής διεθνούς φιλοζωικής οργάνωσης Peta ξεκίνησε μια καμπάνια εναντίον της κρεατοφαγίας στοχεύοντας αποκλειστικά στους άνδρες που καταναλώνουν κρέας. Η καμπάνια βασίζεται σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2022 στην επιθεώρηση «Plos One» σύμφωνα με την οποία οι άνδρες έχουν 41% μεγαλύτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τις γυναίκες. Η μελέτη αναφέρει ότι αιτία αυτής της μεγάλης διαφοράς ανάμεσα στους άνδρες και τις γυναίκες όσον αφορά την εμπλοκή στην μόλυνση του περιβάλλοντος είναι ότι οι άνδρες καταναλώνουν περισσότερο κρέας (σε κάθε του μορφή και επεξεργασία) από τις γυναίκες.

Η Peta επιστρατεύει την Λυσιστράτη για να μπορέσει να… συνετίσει τους κρεατοφάγους. Oπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η βρετανική εφημερίδα Telegraph, η οργάνωση ζητά από τις γυναίκες να μην κάνουν σεξ με κρεατοφάγους άνδρες ώστε αυτοί να υποχρεωθούν τελικά να αλλάξουν διατροφικές συνήθειες και να γίνουν χορτοφάγοι όχι μόνο επειδή θα απωλέσουν την ευχαρίστηση της ερωτικής πράξης αλλά και επειδή δεν θα μπορούν να φέρουν στον κόσμο απογόνους.

«Κάντε απεργία στο σεξ σε όλους τους άνδρες κρεατοφάγους για να σώσετε τον πλανήτη» είναι το μότο της καμπάνιας της γερμανικής Peta τα μέλη της οποίας κάνουν λόγο για «τοξική αρρενωπότητα» η οποία είναι προϊόν της κρεατοφαγίας ενώ προτείνουν επίσης την επιβολή πολύ υψηλής φορολογίας στους άνδρες κρεατοφάγους χωρίς να εξηγεί πώς θα μπορούσε να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο ακόμη και αν κάποιος έμπαινε στον κόπο να το συζητήσει ως ένα μέτρο περιορισμού της κατανάλωσης κρέατος.

Να σημειωθεί πάντως ότι ανεξάρτητα με την προσέγγιση πάνω στο ζήτημα αυτό της Peta όλες οι έρευνες τα τελευταία χρόνια δείχνουν την ολοένα και μεγαλύτερη συμβολή της κτηνοτροφίας στην μόλυνση του περιβάλλοντος και την κλιματική αλλαγή.

Aντιδράσεις

Η καμπάνια έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις στην Γερμανία, μια χώρα που φημίζεται για την κατανάλωση διαφόρων ειδών επεξεργασμένου κρέατος με πρώτα φυσικά τα λουκάνικα. Υπάρχουν επαγγελματίες της βιομηχανίας πώλησης προϊόντων κρέατος στη Γερμανία που υποστηρίζουν ότι η πλειοψηφία των πελατών τους είναι γυναίκες και όχι άντρες δίνοντας μια διαφορετική διάσταση στο όλο ζήτημα.

Ισως θα πρέπει η Peta να ζητήσει αντίστοιχη «τιμωρία» για τις γυναίκες που καταναλώνουν κρέας με αυτή που προτείνει για τους άνδρες…

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...