Πειθαρχικό έλεγχο για δέκα περιπτώσεις ταλαιπωρίας ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, οι οποίες, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, «παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e-mail και επιστολές, κ.ά.», ανακοίνωσε την Τρίτη ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, λίγα μόλις 24ωρα μετά το άλλο «φάουλ» που διαπίστωσε κατά την αιφνιδιαστική επιθεώρησή του στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Αγία Παρασκευή.
Σε δήλωσή του, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε συγκεκριμένα τα εξής:
«Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ.
Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους.
Γι’ αυτό, αν χρειαστεί, θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».
Από το υπουργείο Εργασίας έκαναν λόγο για δέκα περιπτώσεις «ακραίας ταλαιπωρίας» στον ΕΦΚΑ οι οποίες προέκυψαν ύστερα από καταγγελίες πολιτών.
Το υπουργείο μάλιστα έδωσε στη δημοσιότητα τις καταγγελίες, για τις οποίες διατάχθηκε πειθαρχικός έλεγχος.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News