Στην Αθήνα επιστρέφουν στα ταξί των 80s καταργώντας τις ψηφιακές πλατφόρμες, στο Ταλίν όμως η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εμφανίζεται να κοιτά στο μέλλον και να μιλά για τις αρετές των νέων τεχνολογιών. Από την άτυπη Σύνοδο της ΕΕ στην εσθονική πρωτεύουσα, ο Αλέξης Τσίπρας ξαναφόρεσε την Παρασκευή τον φιλοεπενδυτικό του μανδύα και μίλησε με θέρμη για τις νέες τεχνολογίες και την ψηφιακή οικονομία, που αφορούν «το μέλλον της Ευρώπης»
Οπως μας είπε, «η δυνατότητα πρόσβασης όλων των πολιτών στην ψηφιακή εποχή και τις νέες τεχνολογίες, δεν είναι μόνο ένα ζήτημα προόδου, αλλά ζήτημα Δημοκρατίας και ισότητας». Για μία ακόμη φορά μάλιστα, θέλησε να πείσει ότι η κυβέρνησή του έχει κάνει «πολύ σημαντικά βήματα για να καλύψει το μεγάλο κενό», διότι «οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ασχολήθηκαν σοβαρά με τις νέες τεχνολογίες και την αναγκαιότητα με γοργά βήματα να μπούμε στην ψηφιακή εποχή».
Κάνοντας αναφορά στη δημιουργία ξεχωριστού υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής με επικεφαλής τον Νίκο Παππά, ο Πρωθυπουργός τόνισε ότι στόχος πλέον είναι να μην πάνε χαμένοι οι διαθέσιμοι ευρωπαϊκοί πόροι. Γιατί, όπως επεσήμανε, κατά το παρελθόν χάθηκαν δισεκατομμύρια ευρώ από κοινοτικούς πόρους, χωρίς να δημιουργηθούν υποδομές.
«Τρέχουμε με ταχύτητα για να καλύψουμε την απόσταση και πιστεύουμε ότι ο στόχος μας, αυτό που λέει το σύνθημα “να φέρουμε το αύριο σήμερα για όλους τους πολίτες”, είναι ένας στόχος που μπορούμε να τον πετύχουμε. Και θα είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη χώρα, αλλά και για όλους τους πολίτες, να μπορέσουμε να καλύψουμε την απόσταση», τόνισε στις δηλώσεις του προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής, εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι θα το καταφέρει.
Στο Ταλίν, στο πλαίσιο της άτυπης Συνόδου Κορυφής της ΕΕ συζητάμε για το μέλλον της Ευρώπης & της ψηφιακής τεχνολογίας.#tallinndigitalsummit pic.twitter.com/RPSlHxVAgb
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) September 29, 2017
Και όλα αυτά βέβαια εν μέσω των έντονων αντιδράσεων για τη νέα νομοθετική ρύθμιση του υπουργού του, Χρήστου Σπίρτζη, με την οποία φιλοδοξεί να βάλει τάξη στην αγορά των ταξί, με μόνο θύμα όμως τις επιτυχημένες και ιδιαίτερα δημοφιλείς στο επιβατικό κοινό ηλεκτρονικές πλατφόρμες μίσθωσης ταξί, όπως είναι η Beat (πρώην TaxiBeat). Γιατί ο υπουργός Μεταφορών δεν δείχνει να συγκινείται από την επιτυχία των νεοφυών επιχειρήσεων, τύπου ΤaxiBeat, που θέτουν τις νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία του πολίτη (όπως ευαγγελίζεται ο κ. Τσίπρας) και αντ’ αυτού επιμένει στη λογική (αν υπάρχει βέβαια) των πελατειακών σχέσεων και της εξυπηρέτησης των γνωστών συντεχνιακών συμφερόντων.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News