Η ίδρυση Σιδηροδρομικής Αστυνομίας είναι μεταξύ των μέτρων που έχει εισηγηθεί η νέα διοίκηση του ΟΣΕ για την ασφάλεια των δρομολογίων αλλά και των υποδομών.
Όπως εξηγεί στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο ο πρόεδρος του Οργανισμού Γιάννος Γραμματίδης εκπρόσωποι τού νέου αυτού σώματος θα συμμετέχουν στο κέντρο επιχειρήσεων τού ΟΣΕ πού λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως για την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών.
Σύμφωνα με τον ίδιο, από τις αρχές του 2025 θα έχει ολοκληρωθεί ο μετασχηματισμός τού Οργανισμού σε έναν ενιαίο φορέα με την απορρόφηση της ΕΡΓΟΣΕ και τού τροχαίου υλικού μέχρι σήμερα διαχείρισης της ΓΑΙΑΟΣΕ.
«Ο νέος φορέας αναλαμβάνει πλήρως τον ρόλο, τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις τού διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής και θα είναι μόνος υπεύθυνος για το σύνολο των μελετών και έργων πού εκτελούνται στο σιδηροδρομικό δίκτυο, για τη διαχείριση τού τροχαίου υλικού καθώς και των σταθμών και λοιπών εγκαταστάσεων ιδιοκτησίας του. Τέλος, θα καταρτίσει σύγχρονο στρατηγικό και επιχειρησιακό σχέδιο ενώ θα ευθύνεται για την απόδοσή του που θα παρακολουθείται από το αρμόδιο Υπουργείο βάσει συμφωνημένων δεικτών απόδοσης και μετρήσιμων στόχων», αναφέρει ο κ.Γραμματίδης.
Ο κ Γραμματίδης αναφέρει ότι στόχος του ΟΣΕ είναι και η σύνδεση τού δικτύου με τα λιμάνια τής χώρας, τα εμπορευματικά κέντρα και τις βιομηχανικές περιοχές για την ενίσχυση της εμπορευματικής κίνησης, η ανάπτυξη προαστιακών συνδέσεων για την διευκόλυνση της επιβατικής κίνησης και η ανάπτυξη σύγχρονων διαλειτουργικών συνδέσεων με τους διευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς άξονες.
Πριν από λίγες ημέρες ο ΟΣΕ υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τούς Γερμανικούς Σιδηροδρόμους, με σκοπό την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, την πληροφόρηση και την εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογιών σε μεθόδους διδασκαλίας και μέσα έτσι ώστε ο Οργανισμός να προσελκύει νέους ανθρώπους, να εξασφαλίζει συνεχή παρακολούθηση καλών πρακτικών και εξελίξεων με τελικό παρονομαστή όλων των παραπάνω την εμπέδωση της ασφαλείας στη σιδηροδρομική λειτουργία, τόσον σαν αίσθημα όσο και σαν ουσία.
Ο πρόεδρος του ΟΣΕ τονίζει ακόμη ότι σχεδιάζεται η αξιοποίηση εμβληματικών ακινήτων τού Οργανισμού όπως ο Σταθμός Πελοποννήσου, η εκταση Λεύκα στον Πειραιά και ο παλιός σιδηροδρομικός σταθμός Θεσσαλονίκης, όπως και η δημιουργία τουριστικών και πολιτιστικών διαδρομών σε τόπους φυσικού κάλλους και ιστορίας της χώρας μας.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News