Στο τρίπτυχο επενδύσεις σε υποδομές, επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων και διατήρηση του ιδιαίτερα υψηλού ρυθμού ανάπτυξης συνοψίζονται οι στόχοι της Sleed, μίας από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα, για το 2021.
Από την αρχή της λειτουργίας της η Sleed παρουσιάζει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε τρία – και μάλιστα όχι εύκολα για την ελληνική οικονομία, χρόνια – από το 2017 έως το 2020 διπλασίασε το ανθρώπινο δυναμικό της φτάνοντας στους 80 εργαζομένους. Πέρυσι η εταιρεία κατέγραψε αύξηση εσόδων της τάξεως του 25%, ενώ στόχος της για το 2021 είναι ο ρυθμός ανάπτυξης να κινηθεί στα επίπεδα του +30%.
Η Sleed ιδρύθηκε το 2010 από τον Στέλιο Ηλιάκη και τον Ευάγγελο Κοτσώνη και είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, που συνδυάζουν το marketing με την τεχνολογία, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των επιχειρήσεων και τον τρόπο με το οποίο προσεγγίζουν την αγορά.
«Τα τελευταία χρόνια είδαμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να ασχολούνται με τον χώρο του e-business και του digital marketing και να επενδύουν σε αυτόν. Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να προσφέρουμε ένα όσο το δυνατόν πιο πλήρες πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει τους τομείς της διαφήμισης και του web development, αλλά και υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου και συμβουλευτικής», σημείωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, συνιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Sleed.
Στα πλάνα της Sleed για το 2021 περιλαμβάνεται κατ’ αρχήν η ανάπτυξη νέων υποδομών, όπως είναι η δημιουργία studio για παραγωγή virtual και εξειδικευμένου περιεχομένου, η ενίσχυση των τεχνολογικών δυνατοτήτων της εταιρείας, αλλά και η επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων, όπως είναι η above the line επικοινωνία.
Το πελατολόγιο της Sleed περιλαμβάνει επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και από διαφορετικούς κλάδους. Ενδεικτικά, μεγάλες εταιρείες και brands, όπως είναι οι Vodafone, Toyota, Frezyderm, MSD, BSB, KFC, Wurth, Heron και Bodytalk, αλλά και μεγάλα e-shops όπως η CosmosSport, το Praktiker και το Spitishop, καθώς και μικρότερες επιχειρήσεις, οργανισμούς και brands. Κοινό χαρακτηριστικό του πελατολογίου της Sleed είναι ότι πρόκειται για εταιρείες με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, οι οποίες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα digital agency.
Η Sleed έχει αποσπάσει περισσότερες από 190 διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε διοργανώσεις που σχετίζονται με το e-business, τα social media και το design, ενώ είναι Premier Partner της Google, Facebook Marketing Partner και Shopify partner. Παράλληλα, έχει συμπεριληφθεί στη λίστα των Best Places to Work στην Ελλάδα.
Συνώνυμο της επιτυχίας
Η Sleed ιδρύθηκε το 2010 και είναι από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα. Διαθέτει περισσότερες από 190 διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε διοργανώσεις που σχετίζονται με το e-business, τα social media και το design, ενώ έχει συμπεριληφθεί στα Best Workplaces στην Ελλάδα. Είναι Premier Partner της Google, Facebook Marketing Partner και Shopify partner.
Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, που συνδυάζει το marketing με την τεχνολογία, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των επιχειρήσεων και τον τρόπο με το οποίο προσεγγίζουν την αγορά. Απασχολεί περισσότερους από 80 εργαζόμενους, με μία ευρεία γκάμα από δεξιότητες, όπως μάρκετινγκ, τεχνολογία, δημιουργικό και βαθιά κατανόηση του χώρου του e-business.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News