Η Chiquita Brands International, η κορυφαία εταιρεία μπανάνας παγκοσμίως, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα την εφαρμογή μιας νέας, εξειδικευμένης και ολοκληρωμένης υπηρεσίας μεταφοράς μπανανών, θέτοντας ακόμη υψηλότερα πρότυπα για τη διασφάλιση της ποιότητας των μπανανών Chiquita σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η νέα υπηρεσία logistics της Chiquita θα χρησιμοποιεί πέντε πλοία full containers για τη μεταφορά των μπανανών από την Κεντρική Αμερική στο ευρωπαϊκό λιμάνι Φλίσινγκεν της Ολλανδίας, έναν υπερσύγχρονο κόμβο που θα επιτρέψει στην Chiquita να εξυπηρετεί όλους τους προορισμούς της Βόρειας Ευρώπης στον καλύτερο χρόνο μεταφοράς του κλάδου.
Η επένδυση σε αυτή τη νέα υπηρεσία θα έχει ως αποτέλεσμα οι μπανάνες να παραμένουν πιο φρέσκες και να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, χάρη στα νέα, εξαιρετικά αποδοτικά κοντέινερ που διασφαλίζουν την ποιότητα των φρούτων με τη χρήση ειδικού λογισμικού, το οποίο αυτόματα ρυθμίζει τον συμπιεστή του κοντέινερ, και ελέγχει τις συνθήκες στην ατμόσφαιρα. Ταυτόχρονα, προσφέρει σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον, αφού η κατανάλωση του διοξειδίου του άνθρακα (CO2) μειώνεται κατά 17.000 τόνους ετησίως, καθώς τα νέα κοντέινερ μεταφοράς έχουν 50% μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα.
Τα νέα φορτηγά πλοία συμβάλλουν επίσης στη μείωση του χρόνου μεταφοράς των φρούτων στα λιμάνια και στην αύξηση του αποθηκευτικού χώρου κατά 12,5%, χάρη στον αποτελεσματικότερο τρόπο αποθήκευσης των προϊόντων από την παραλαβή μέχρι την παράδοση στον προορισμό τους, εξασφαλίζοντας τη διάρκεια στην ψυκτική αλυσίδα. Οι βελτιώσεις αυτές καθιστούν εφικτή τη μεταφορά περισσότερων μπανανών ανά ταξίδι, με τη χρήση λιγότερης ενέργειας, εξασφαλίζοντας παράλληλα την υψηλή ποιότητα των φρούτων.
«Κάνοντας μία αναδρομή στην αναβάθμιση που υλοποιήθηκε τα τελευταία χρόνια στον στόλο των κοντέινερ μας, μπορούμε με περηφάνια να πούμε ότι έχουμε επιτύχει κάτι αξιόλογο» δήλωσε ο Κάρλος Λόπεθ Φλόρες, πρόεδρος της Chiquita, «Έχουμε καταφέρει να εξοικονομήσουμε μία τεράστια ποσότητα ενέργειας, αντίστοιχης με το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) που εκπέμπεται από 3.000 αυτοκίνητα ετησίως».
Ο Στέφανο Ντι Πάολο, πρόεδρος του Great White Fleet, συμπλήρωσε: «Στις 9 Ιανουαρίου, το πρώτο πλοίο του νέου στόλου μας απέπλευσε από την Κεντρική Αμερική με προορισμό το λιμάνι του Φλίσνγκεν, έναν νέο υπερσύγχρονο κόμβο, που θα επιτρέψει στην Chiquita να εξυπηρετεί όλους τους προορισμούς της Βόρειας Ευρώπης με τον μικρότερο δυνατό χρόνο μεταφοράς στον κλάδο μας. Η Chiquita είναι περήφανη που προσφέρει στους πελάτες της τις καλύτερες υπηρεσίες από άποψη ποιότητας, χρόνου και αποτελεσματικότητας».
Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο
Η Chiquita Brands International, γνωστή για το εικονικό μπλε αυτοκόλλητο, δεσμεύεται να συνεχίσει να εργάζεται αδιάκοπα για τη διασφάλιση ενός περισσότερο βιώσιμου μέλλοντος.
Η Chiquita θέλει να έχει θετικό και σημαντικό αντίκτυπο εφαρμόζοντας τις αρχές της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρηματικές πρακτικές της. Για να το επιτύχει, η Chiquita αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του κοινού καλού για τους εργαζομένους της και τις οικογένειές τους, για τις κοινότητες, για τη βιομηχανία φρούτων σαν σύνολο, καθώς και για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε όλοι.
Σχετικά με την εταιρεία και τα κορυφαία στελέχη της
Οι μπανάνες Chiquita έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του 1970 και μέχρι σήμερα αποτελούν τις πιο ποιοτικές μπανάνες της αγοράς και την Νο1 προτίμηση των ελλήνων καταναλωτών. Επιπλέον, η Chiquita παράγει και εμπορεύεται ανανάδες. Επίσης, υπό την ευθύνη της Chiquita στην Ελλάδα βρίσκονται οι αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου. Σκοπός της Chiquita είναι να κερδίζει τις καρδιές και το μυαλό των καταναλωτών δημιουργώντας επώνυμα και πάνω απ’ όλα υγιεινά προϊόντα. Σύμμαχος της εταιρείας είναι η αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της ποιότητας που την διαφοροποιεί σε κάθε βήμα από την καλλιέργεια μέχρι τα προϊόντα της να φτάσουν στους καταναλωτές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site: https://www.chiquita.gr/
Ο Κάρλος Λόπεθ Φλόρες, πρόεδρος της Chiquita από τα τέλη του 2018, αποφοίτησε με έπαινο από το τμήμα Βιομηχανικής Μηχανικής. Είναι κάτοχος MBA από το Krannert Graduate School of Management του Πανεπιστημίου Purdue της Ιντιάνα των ΗΠΑ. Εργάστηκε σε διάφορες θέσεις στην Κεντρική Αμερική για την εταιρεία Dole Food Company, και στη συνέχεια, το 2003, εντάχθηκε στο εργατικό δυναμικό της Chiquita, αναλαμβάνοντας θέσεις ολοένα αυξανόμενης ευθύνης στο Τμήμα Οικονομικών: Corporate Director FP&A το 2013, Global Vice President Finance το 2014 και Global CFO της Chiquita το 2015.
Ο Στέφανο Ντι Πάολο, πρόεδρος του Great White Fleet, του ναυτιλιακού τμήματος της Chiquita Brands International, είναι πτυχιούχος Οικονομικών Επιστημών. Στην επαγγελματική του σταδιοδρομία απασχολήθηκε σε εμπορικές και ναυτιλιακές επιχειρήσεις, αρχικά ως εμπορικός διευθυντής στο λιμάνι της Γενεύης και αργότερα αναλαμβάνοντας διάφορες θέσεις σε φορτηγά-πλοία , κυρίως στον κλάδο των φρούτων. Εντάχθηκε στο δυναμικό της Chiquita το 2007 ως εμπορικός διευθυντής της Ιταλίας και συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία της μάρκας στη χώρα.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News