ΕΟΤ – AEGEAN: Διαφημιστική καμπάνια με χορηγό τον… ήλιο!
ΕΟΤ – AEGEAN: Διαφημιστική καμπάνια με χορηγό τον… ήλιο!
Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας και στις πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, ΕΟΤ και AEGEAN δημιούργησαν τη νέα διαφημιστική καμπάνια «Sunshine Discount» για να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο τον χρόνο.
Η ηλιοφάνεια και το κλίμα της Ελλάδας αναβαθμίζουν την εμπειρία των διακοπών για κάθε επισκέπτη, λέει το σκεπτικό της καμπάνιας. Γι’ αυτό και όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με τόπο προορισμού στην Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.
Η καμπάνια, που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα του προηγούμενου μήνα, θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία).
«Συνεργασίες που αποδίδουν»
«Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού» ανέφερε σε δηλώσεις του ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης και συνέχισε: «Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά».
«Είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών» επεσήμανε από την πλευρά της η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN, Μαρίνα Σπυριδάκη. «Ο ήλιος, η ζέστη και το μοναδικό κλίμα της χώρας μας», τόνισε, «αποτελούν τον καταλύτη που βελτιώνει τις εμπειρίες για κάθε επισκέπτη και εμείς προσφέρουμε το κίνητρο για να τις απολαύσουν. Μετά την παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι τους τελευταίους μήνες, όλα είναι πιο όμορφα κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Εχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε».

Η Ελλάδα… παντού!
Οπως και οι προηγούμενες καμπάνιες συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN έτσι και η νέα «Sunshine Discount», προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της!
Info
Για να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια επισκεφτείτε την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα της AEGEAN
Για να δείτε το αγγλικό σποτ της καμπάνιας επισκεφτείτε το κανάλι της AEGEAN στο YouTube
Για να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη Τύπου επισκεφθείτε τον σύνδεσμο: https://eot-aegean.events.podimatas.gr/live-hall/
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News
Γράψτε σχόλιο στο: ΕΟΤ – AEGEAN: Διαφημιστική καμπάνια με χορηγό τον… ήλιο!
Παρακαλούμε, εισάγετε σχόλια μόνο σχετικά με το θέμα. Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο ή με περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τους όρους χρήσης του protagon.gr δεν θα δημοσιεύονται.Το email σας δεν θα εμφανίζεται.