Τι κάνεις όταν έχεις απέναντί σου έναν πανίσχυρο πρόεδρο που σε κατηγορεί για ψεύτικες ειδήσεις; Ακόμα χειρότερα όταν ο ίδιος επικαλείται ψεύτικα στοιχεία και συνεχίζει να σε κατηγορεί; Πας στα Οσκαρ. Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Η τελετή των Οσκαρ είναι μια από τις καλύτερες ευκαιρίες: οι τηλεθεατές πολλοί, το κοινό προέρχεται από διαφορετικά κοινωνικοοικονομικά περιβάλλοντα και εφέτος αναμένεται να κυριαρχήσουν οι ομιλίες και οι αναφορές των νικητών κατά του συγκεκριμένου προέδρου.
Ετσι το βράδυ της προσεχούς Κυριακής, για πρώτη φορά εδώ και επτά χρόνια, οι New Yokr Times θα μεταδώσουν τηλεοπτική διαφήμιση και μάλιστα σε διάλειμμα της τελετής των 89ων Οσκαρ.
Οπως σημειώνει το Γαλλικό Πρακτορείο, η «γηραιά κυρία» της αμερικανικής αλλά και παγκόσμιας δημοσιογραφίας πρόκειται να υπερασπιστεί το όραμά της για μια ανεξάρτητη δημοσιογραφία στην εποχή των επιθέσεων του Ντόναλντ Τραμπ κατά των μέσων ενημέρωσης και των κατηγοριών για ψεύτικες ειδήσεις.
Το σποτ επαναλαμβάνει τις λέξεις «Η αλήθεια είναι ότι…» συμπληρώνοντας με διαφορετικούς τρόπους την πρόταση: «το έθνος μας ποτέ δεν ήταν τόσο πολύ διχασμένο» » ή ότι «ότι τα εναλλακτικά στοιχεία είναι ψεύτικα». Καταλήγει ότι «η αλήθεια είναι σκληρή» και πως σήμερα «η αλήθεια είναι πιο σημαντική παρά ποτέ».
Η επένδυση για την εφημερίδα είναι αρκετά μεγάλη. Διότι περί επένδυσης πρόκειται όταν η αγορά περίπου 30 δευτερολέπτων τηλεοπτικού χρόνου κοστίζει γύρω στα δύο εκατομμύρια δολάρια.
Παρά τα όσα γράφει κατά καιρούς στα tweet του ο Τραμπ, οι New York Times περνούν μια πολύ καλή περίοδο μετά την αλλαγή φρουράς στον Λευκό Οίκο και τις επιθέσεις κατά των παραδοσιακών ΜΜΕ από την νέα κυβέρνηση. Οι Times είδαν τις συνδρομές και τα κέρδη να αυξάνονται -κυρίως από την ηλεκτρονική έκδοση- και έχουν να ελπίζουν σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα για το 2016 και, αν συνεχιστεί η καλή τάση, και για το 2017.
Στο πλευρό τους, φαίνεται ότι έχουν έναν αθέλητο αλλά πολύ καλό διαφημιστή, με εμπειρία στον δύσκολο χώρο των επιχειρήσεων (ποιος μπορεί να του αμφισβητήσει αυτό) αλλά, μετά την 20η Ιανουαρίου, τεράστια πολιτική ισχύ. Αλλά μια κλασικού τύπου διαφήμιση δεν χάνει ποτέ την αξία της.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News