282
| INTIMEnews

Οδηγίες ΔΟΕ για σαμποτάζ στην αξιολόγηση

Protagon Team Protagon Team 21 Οκτωβρίου 2021, 11:25
|INTIMEnews

Οδηγίες ΔΟΕ για σαμποτάζ στην αξιολόγηση

Protagon Team Protagon Team 21 Οκτωβρίου 2021, 11:25

Στις 17 Οκτωβρίου η ΟΛΜΕ ανακοίνωνε επισήμως την απόφαση να σταματήσει η απεργία-αποχή κατά της αξιολόγησης και «να συνεχιστεί ο αγώνας με άλλους τρόπους», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, αφού καμία από τις προτάσεις για επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής δεν έλαβε την απαραίτητη πλειοψηφία.

Και λίγες ημέρες αργότερα, το «άλλοι τρόποι» έγινε πιο συγκεκριμένο, με συμβουλές «ακύρωσης στην πράξη» του θεσμού της αξιολόγησης.

Συγκεκριμένα, όπως γράφει η «Καθημερινή», το διοικητικό συμβούλιο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) έλαβε με οριακή πλειοψηφία την απόφαση να στείλει στα σχολεία ενιαία κείμενα για την αποτίμηση του 2020-2021 και κάλεσε τους συλλόγους διδασκόντων να τα υιοθετήσουν αυτούσια, χωρίς καμία διαφοροποίηση.

Παράλληλα, η ΔΟΕ ζητεί να μη γίνει κανένας διαχωρισμός των διδασκόντων σε ομάδες και στην κλίμακα βαθμολόγησης να επιλέξουν για όλους τον υψηλότερο βαθμό.

Η επιδίωξη –όπως αναφέρεται– σαφής: Να ακυρωθεί στην πράξη η αξιολόγηση, καθώς όλα τα σχολεία θα εμφανίζονται να έχουν πανομοιότυπες επιδόσεις και όλοι οι εκπαιδευτικοί την ίδια βαθμολόγηση.

Χαρακτηριστικά, σε έγγραφο που εστάλη στα σχολεία την Τρίτη, το διοικητικό συμβούλιο της ΔΟΕ «υπενθυμίζει» (όπως ακριβώς είναι η λέξη που επιλέγει στη διατύπωσή του) σε δασκάλους και νηπιαγωγούς:

1. Δεν φτιάχνουμε τα κείμενα για να αξιολογηθούμε με καλό βαθμό ούτε για να αναδείξουμε τα σημεία υπεροχής της μιας σχολικής μονάδας έναντι της άλλης, αλλά για να αποτυπώσουμε την ενιαία και κοινή μας στάση.

2. Επισημαίνουμε ότι σε κάθε σχέδιο δράσης, δεν χωριζόμαστε σε ομάδες, αλλά ομάδα είναι όλος ο σύλλογος διδασκόντων, ώστε να μην υπάρχει μερισμός και διαφοροποίηση των εκπαιδευτικών.

3. Δεν αποτυπώνουμε κανέναν επιπλέον άξονα πέρα από τους έξι που έχουν επιλεγεί από τη ΔΟΕ.

4. Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων στην 4βαθμη κλίμακα βαθμολόγησης να επιλέξουν για όλους τους άξονες τον υψηλότερο βαθμό (4), ώστε να μην υπάρχει η δυνατότητα ποσοτικής διάκρισης μεταξύ των σχολείων.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News