Ο σταρ του Χόλιγουντ Λεονάρντο Ντι Κάπριο, ένας από τους διασημότερους ηθοποιούς του αμερικανικού σινεμά, έγινε επενδυτής στη γαλλική σαμπάνια «Telmont», ένα trade mark του ομίλου Rémy Cointreau. Πρόκειται για επιχειρηματική κίνηση η οποία συμβαδίζει με τη δηλωμένη δέσμευση του Ντι Κάπριο υπέρ του περιβάλλοντος.
Αλλά, όπως και να το δει κανείς, ο οσκαρικός ηθοποιός που αναδύθηκε από τη βύθιση του φιλμικού «Τιτανικού» κολυμπάει όντως… στα δικά του νερά: στη ζωή, για κάποιους τουλάχιστον, είναι εξόχως χολιγουντιανό και οπωσδήποτε στυλάτο να αντιμετωπίζεις κάθε κίνδυνο ναυαγίου με γενναιοφροσύνη και ψυχραιμία, πίνοντας ένα ποτήρι σαμπάνιας (υπάρχει, άλλωστε και η προπαιδεία του «Λύκου της Γουόλτ Στριτ»).
Ο Ντι Κάπριο επένδυσε στη φίρμα επειδή, όπως είπε ο ίδιος, η εταιρεία και οι συνεργάτες της, υπακούοντας στα κελεύσματα της εποχής, αποφάσισαν να παράγουν πλέον μόνο 100% βιολογική σαμπάνια. Και όχι μόνο: το ρεύμα που θα χρησιμοποιήσουν για αυτήν τη δουλειά θα προέρχεται από 100% ανανεώσιμες ενεργειακές πηγές, ώστε να βοηθήσουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους. «Είμαι πολύ υπερήφανος» είπε ο καλλιτέχνης.
Βάσει όσων ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία, η «Telmont» θα μετατρέψει τον αμπελώνα της σε 100% βιολογικό έως το 2025, αλλά θα βοηθήσει και τους συνεργάτες της αμπελουργούς να πράξουν το ίδιο έως το 2031. Η σημερινή της πιστοποίηση όσον αφορά τη βιοκαλλιέργεια στον αμπελώνα είναι μόλις 4%. Τέρμα, λοιπόν, τα ζιζανιοκτόνα, τα φυτοφάρμακα και τα βιομηχανικά λιπάσματα.
Η οικολογική στροφή στο μάνατζμεντ της «Τelmont» άρχισε πέρσι, όταν αφ’ ενός εγκατέλειψε τις συσκευασίες θεωρώντας τες επιβλαβείς για το περιβάλλον, αφ’ ετέρου χρησιμοποίησε πράσινα μπουκάλια, κατά 85% προϊόντα ανακύκλωσης (το 100% διάφανο μπουκάλι σαμπάνιας ή αφρώδους οίνου τύπου «σπουμάντε» δεν προέρχεται από ανακύκλωση). Επίσης, η εταιρεία έχει καταργήσει τις αεροπορικές μεταφορές των προϊόντων της, ενώ δηλώνει ότι μελλοντικώς θα επιλέγει αερομεταφορείς βάσει του δείκτη «κοινωνικής ευθύνης».
Γεγονός είναι πάντως ότι οι φίρμες ποτών πολυτελείας έχουν αρχίσει να συνάπτουν συμφωνίες συνεργασίας με διασημότητες, ειδικώς της σόου μπιζ, με σκοπό να διευρύνουν την απήχησή τους στο καταναλωτικό κοινό, κυρίως μικρότερης ηλικίας. Ετσι ο CEO της Rémy Cointreau, Ερίκ Βαλά, έσταζε μέλι κάθε φορά που ανέφερε το όνομα του Ντι Κάπριο. Ετσι «καλωσόρισε στο όμορφο σπίτι» της εταιρείας και τον ηθοποιό και «την αύρα του», ενώ περί «μητέρας φύσης» μίλησε ο Λουντοβίκ ντε Πλεσίς, πρόεδρος και μέτοχος της «Telmont».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News