«Ψήφο εμπιστοσύνης» στον Τζόνι Ντεπ, παρά τη δικαστική του περιπέτεια που του προκάλεσε επαγγελματικά προβλήματα, εξακολουθεί να δίνει ο οίκος μόδας Diοr, ο οποίος εδώ και πέντε χρόνια προβάλλει ένα από τα προϊόντα του με την εικόνα του αμερικανού ηθοποιού.
Οσα ήλθαν στο φως στην εκρηκτική δίκη που αφορούσε την πρώην σύζυγό του Αμπερ Χερντ, δεν φάνηκε να επηρεάζουν τις πωλήσεις του άφτερ σέιβ Sauvage («άγριος»), οι οποίες εξακολουθούν να είναι πολύ καλές, γράφει ο Guardian.
Μια νέα διαφήμιση, που βγήκε στον αέρα των βρετανικών καναλιών αυτή την εβδομάδα, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία, για την ώρα τουλάχιστον, επενδύει στον ηθοποιό.
Η εποπτική αρχή για τις διαφημίσεις στη Βρετανία (ASA) ανέφερε ότι έλαβε 11 καταγγελίες θεατών που πιστεύουν ότι ένα πρόσωπο για το οποίο αποκαλύφθηκε ότι ξυλοκοπούσε τη σύζυγό του δεν θα πρέπει να είναι στη διαφήμιση. Οι πωλήσεις δείχνουν ωστόσο μια διαφορετική εικόνα.
Αν ισχύουν οι φήμες, ο οίκος Dior έχει χρυσοπληρώσει τη συνεργασία με τον Ντεπ, καταβάλλοντας με 3 με 5 εκατ. στερλίνες για το Sauvage.
Παρά το όσα λένε οι ειδικοί στις δημόσιες σχέσεις, που μάλλον θα σύστηναν στις Dior να «κόψει» τον Ντεπ από τις διαφημίσεις της, η εταιρεία, όπως και άλλες στον χώρο της μόδας, ζει από τα σκάνδαλα των άλλων.
Αν το ήθελε, θα μπορούσε να διακόψει την συνεργασία της με τον Ντεπ «με το πάτημα ενός κουμπιού», προσθέτουν. Ωστόσο, καμιά φορά ακόμη και η κακή δημοσιότητα, όπως αυτή για τον Ντεπ, μπορεί να βγει σε καλό και να εξισορροπήσει τα ρίσκα που παίρνει η εταιρεία.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News