Ως ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς ενώ ο κορονοϊός θα αλλάξει τη ζωή μας για πάντα, εμείς μπορούμε να προσαρμοστούμε, περιγράφεται η πλατφόρμα «Greece From Home», που εγκαινιάστηκε προ ημερών, κατά τις ημέρες της πανδημίας, με αφορμή μια διαδικτυακή συζήτηση που έγινε με τον ιδρυτή της Microsoft Μπιλ Γκέιτς.
Ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Μicrosoft, που απάντησε σε ερωτήσεις του διευθυντή του Linkedin Ντάνιελ Ροθ, έδωσε μια αισιόδοξη νότα στην κρίση του κορονοϊού, περιγράφοντας μια σειρά από ευκαιρίες για καινοτομία και προσαρμοστικότητα.
Παραδέχτηκε ότι οι ΗΠΑ θα μπορέσουν, αν όλα πάνε καλά, να επαναλειτουργήσουν τον Ιούνιο, αλλά περιέγραψε το άνοιγμα ως μια «μισή κανονικότητα». «Δεν θα έχουμε μεγάλες συναθροίσεις ή εστιατόρια γεμάτα από κόσμο. Θα λειτουργούν τα εργοστάσια και τα εργοτάξια, θα πηγαίνουν τα παιδιά σχολείο, αυτά θα μπορούν να γίνουν», είπε.
«Ο κόσμος μας θα αλλάξει για πάντα» προειδοποίησε ο Γκέιτς. Και περιέγραψε ότι υπάρχουν πολλά πράγματα για το πώς μπορούμε να προσαρμοστούμε.
Παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Γκέιτς, που επεσήμανε ότι η τουριστική βιομηχανία θα χτυπηθεί σκληρά αλλά υπάρχει και εκεί ευκαιρίες, ο Τζάστιν Μπαρίσο του icn.com ξεχώρισε το παράδειγμα του Greece From Home.
Η πλατφόρμα αποσκοπεί στο να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της Ελλάδας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Ολα αυτά, μένοντας σπίτι.
«Ας δούμε τον τουρισμό – ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας τους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από το “Ελλάδα από το σπίτι” (#Greecefromhome), μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google», έγραψε ο συντάκτης του icn.com.
O ίδιος εξήγησε ότι «αυτός ο ιστότοπος βασίζεται στις αρχές του μάρκετινγκ περιεχομένου: στη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες.
»Μέσω βίντεο στο YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να επισκεφθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα ψηφιακά»,
«Αν το κάνετε σωστά, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να είναι σε θέση να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και τουλάχιστον, είναι ένας τρόπος να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι αυτό θα γεννήσει κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Επειδή είναι πιθανόν αυτή η κατάσταση να παραμείνει, όσο ταχύτερα προσαρμόζεστε, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα της επιχείρησής σας να επιβιώσει και ενδεχομένως να ευδοκιμήσει», έγραψε ακόμη.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News