Το μπρίφινγκ των πολιτικών συντακτών από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο απασχόλησε, την Πέμπτη, το θέμα που έχει προκύψει με τα έξοδα –αν όχι τις σπατάλες– του υπουργείου Τουρισμού για τη διακόσμηση του γραφείου της υπουργού Ολγας Κεφαλογιάννη.
Ως γνωστόν, η κυρία Κεφαλογιάννη έχει υπογράψει την αγορά, με απευθείας ανάθεση, δύο πανάκριβων χαλιών με κόστος 17.980 ευρώ. Σύμφωνα μάλιστα με ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, οι αλλαγές στο γραφείο της υπουργού έχουν κοστίσει συνολικά στο ελληνικό Δημόσιο το ποσό των 86.557,03 ευρώ (Χαλιά: 17.980 ευρώ, Επιπλα: 25.000 ευρώ, Εργασίες υλικοτεχνικής υποστήριξης: 36.952 ευρώ, Κουρτίνες και ταπετσαρίες: 2.575,19 ευρώ, Ραφή και τοποθέτηση κουρτινών: 1.376,40 ευρώ, Τοποθέτηση ταπετσαρίας: 868 ευρώ, Επιδαπέδια φωτιστικά: 1.805,44, Καναπές με 3.689 ευρώ και coffee table με 3.000 ευρώ)!
Ο Παύλος Μαρινάκης, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, κλήθηκε να σχολιάσει αυτά τα έξοδα από την υπουργό Τουρισμού.
Με την απάντησή του, ο κυβερνητικός πορτ παρόλ πήρε μεν κάποιες αποστάσεις από την κυρία Κεφαλογιάννη –ζητώντας «προσοχή όταν μιλάμε για τα χρήματα των ελλήνων φορολογουμένων», αλλά κάνοντας λόγο για «ένα υπουργείο που επενδύει στην εξωστρέφεια και δίνει μεγάλη σημασία στην εικόνα» και καλλώντας μας να κοιτάμε τη «μεγάλη εικόνα» που είναι τα ρεκόρ του τουρισμού– ωστόσο νέα ερωτήματα προκύπτουν: το πώς ακριβώς συνδέεται η αύξηση των αφίξεων τουριστών στη χώρα μας με δύο χαλιά της Δέσποινας Μοιραράκη ή ένα coffee table των 3.000 ευρώ;
«Το υπουργείο Τουρισμού», είπε συγκεκριμένα ο κ. Μαρινάκης, «είναι ένα υπουργείο που επενδύει στην εξωστρέφεια και δίνει μεγάλη σημασία στην εικόνα για προφανείς λόγους. Σίγουρα, πρέπει να δείχνουμε μεγαλύτερη προσοχή όταν μιλάμε για χρήματα των ελλήνων φορολογούμενων… Κρατάμε τη μεγάλη εικόνα. Για άλλη μια χρονιά κατεγράφη με συστηματική δουλειά ένα σημαντικό ρεκόρ στον τουρισμό και σχεδιάζουμε την επόμενη χρονιά», ήταν η απάντησή του.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News