Στην παρουσίαση της νέας καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό, στην Αίγλη του Ζαππείου, παραβρέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Η καμπάνια, που έγινε σε συνεργασία από το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Στιβ Βρανάκη, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης.
Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη προλόγισε την εκδήλωση και ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης παρουσίασε την στρατηγική της Ελλάδας γι’ αυτό το φετινό – διαφορετικό – καλοκαίρι. Ο Στιβ Βρανάκης και η διευθύντρια της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα παρουσίασαν κατόπιν το σκεπτικό και το βίντεο της νέας καμπάνιας.
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Πρωθυπουργός και ανέφερε αρχικά πως: «Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών. Η επιτυχία στην αντιμετώπιση της πανδημίας, μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα απελευθερώνοντας σταδιακά διάφορους κλάδους. Δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί ο σημαντικότατος κλάδος του τουρισμού από τον οποίο η ελληνική οικονομία είναι πολλαπλώς εξαρτημένη».
Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε για ακόμα μια φορά την διαφορετικότητα του φετινού καλοκαιριού.
«Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ό,τι τα περιμέναμε. Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε. Η πανδημία άλλαξε πολλά. Επέφερε βαθιά, ελπίζουμε πρόσκαιρη, οικονομική κρίση», ανέφερε.
Στο μείζον ζήτημα της ασφάλειας των εμπλεκόμενων στον τομέα τουρισμού αναφέρθηκε στη συνέχεια ο Πρωθυπουργός:
«Από 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε σχεδόν για όλες τις χώρες το άνοιγμα των συνόρων εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.
»Θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά ταυτόχρονα διαφορετική. Θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα. Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών και εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας, αδιαπραγμάτευτη, προτεραιότητα. Πλεονέκτημα είναι ότι το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω όπου οι ειδικοί λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης μειώνονται σημαντικά.
»Θα πρέπει οι εργαζόμενοι στον τουρισμό να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας. Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους σε αυτό το επίπεδο. Βρήκα πολύ ευρηματικό το σποτ. Τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση. Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα.
»Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα», κατέληξε ο Πρωθυπουργός.
Το σποτ της φετινής καμπάνιας για τον Τουρισμό
Στην ερώτηση: «Τι κάνει αυτό το καλοκαίρι πολύτιμο» απαντά το σποτάκι του υπουργείου Τουρισμού.
«Δεν είναι ούτε ο ήλιος, ούτε η θάλασσα. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι κάτι παραπάνω… Είναι state of mind. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να επικοινωνείς με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος».
Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι και το σύνθημα του υπουργείου Τουρισμού.
Being with the people you love, connecting with nature, feeling free. That’s Greek Summer. #VisitGreece pic.twitter.com/2dcSvUICWg
— Υπουργείο Τουρισμού (@MinTourGR) June 4, 2020
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News