Μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες φαστφουντάδικων, η Burger King, εξόργισε τη βασιλική οικογένεια του Βελγίου, με αφορμή μια διαφημιστική καμπάνια της στην οποία ζητά από τους Βέλγους να τη «στέψουν» πραγματικό ηγεμόνα της χώρας.
Η αμερικανική εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει εστιατόρια στο Βέλγιο τον επόμενο μήνα.
Οι εκπρόσωποι του βασιλιά Φιλίππου ζήτησαν εξηγήσεις από την Burger King που ανήκει στον όμιλο Restaurant Brands International. «Τους είπαμε ότι δεν μας χαροποιεί το γεγονός ότι χρησιμοποιούν την εικόνα του βασιλιά στη διαφήμισή τους», είπε ο εκπρόσωπος των ανακτόρων Πιερ-Εμανουέλ Ντε Μπάου.
Μιλώντας στο πρακτορείο Ρόιτερς, εξήγησε ότι η εικόνα του βασιλιά (έστω και σε μορφή καρτούν) δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Η Σάνα Βαν ντεν Μπρουκ, μια εκπρόσωπος της Burger King στο Βέλγιο, είπε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε αλλαγές στη διαφημιστική εκστρατεία της.
A royal family being hypersensitive about its image — in Belgium https://t.co/uidUJCvR8z
— Jerome Taylor (@JeromeTaylor) May 28, 2017
«Συζητάμε το πώς θα προχωρήσουμε. Αν κάνουμε αλλαγές στη διαφήμιση θα το ανακοινώσουμε», είπε.
Η διαδικτυακή, διαδραστική διαφήμιση, υπενθυμίζοντας ότι ο βασιλιάς Φίλιππος στέφθηκε το 2013, ανακοινώσει την άφιξη της Burger King στο Βέλγιο και ρωτάει: «Δύο βασιλιάδες. Ενα στέμμα. Ποιος θα κυβερνήσει; Ψηφίστε τώρα…». Αν κάποιος ψηφίσει τον 57χρονο μονάρχη, τότε στην οθόνη του εμφανίζονται και νέες ερωτήσεις.
Οπως αυτή: «Είστε σίγουρος; Αυτός δεν θα σας τηγανίζει πατάτες».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News