224
Η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, κατά την παρουσία της στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής | INTIMENEWS

Μακρή: Δεν ξέρουμε ποια σχολεία θα ανοίξουν και πότε

Protagon Team Protagon Team 12 Σεπτεμβρίου 2023, 15:24
Η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, κατά την παρουσία της στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
|INTIMENEWS

Μακρή: Δεν ξέρουμε ποια σχολεία θα ανοίξουν και πότε

Protagon Team Protagon Team 12 Σεπτεμβρίου 2023, 15:24

Τη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να ανοίξει κανένα σχολείο στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας εάν πρώτα δεν έχει ελεγχθεί έδωσε την Τρίτη η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, η οποία εκλέγεται στη Μαγνησία.

«Δεν πρόκειται να ανοίξει κανένα σχολείο οποιασδήποτε βαθμίδας αν δεν υπάρχει πλήρης ασφάλεια και υγειονομική των παιδιών μας» διαβεβαίωσε η κυρία Μακρή κατά τη διάρκεια συζήτησης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Παράλληλα, τόνισε ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι σε θέση να ανοίξουν, την ερχόμενη Δευτέρα, όλα τα σχολεία –ως γνωστόν η σχολική χρονιά ξεκίνησε στις 11 Σεπτεμβρίου για όλη την Ελλάδα με εξαίρεση τη Θεσσαλία, που χτυπήθηκε από τις καταστροφικές πλημμύρες της κακοκαιρίας «Daniel».

«Δεν είναι δυνατή ακομη η καταγραφή της εικόνας, ούτε μπορούμε να μιλήσουμε για το σύνολο των σχολικών μονάδων, αν θα μπορούν να ανοίξουν την ερχόμενη Δευτέρα» δήλωσε χαρακτηριστικά. Σημείωσε δε ότι ούτε οι δήμαρχοι δεν έχουν καταφέρει να κάνουν καταγραφή, καθώς ακόμη γίνονται επιχειρήσεις.

«Καθημερινά είμαστε σε τηλεδιάσκεψη με όλους τους διευθυντές των σχολείων και αύριο Τετάρτη θα έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα για τα σχολεία που θα χρειαστούν συστέγαση ή μετακίνηση», υπογράμμισε η κυρία Μακρή.

Από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, η αρμόδια τομεάρχης Παιδείας, Μερόπη Τζούφη, δήλωσε πως δεν γίνεται να συνεχίζεται το κοινοβουλευτικό έργο «σαν να είμαστε σε κανονικότητα», ζητώντας την παρουσία του Πρωθυπουργού στο κοινοβούλιο για την παροχή απαντήσεων σε σχέση με τις καταστροφές από τις πλημμύρες.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...