Σ’ ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, όπως είναι τα ταξίδια και ο τουρισμός, η γνώση και ο συντονισμός με τις εξελίξεις στην αγορά της φιλοξενίας είναι μονόδρομος για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση.
«Βρισκόμαστε σ’ ένα εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον, στο οποίο τίποτα δεν μένει σταθερό», τόνισε σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (ΞΕΕ), Αλέξανδρος Βασιλικός. Ο ίδιος σημείωσε τις «πολύ μεγάλες προκλήσεις» που φαίνονται για το άμεσο μέλλον, λέγοντας ότι «η πενταετία που πέρασε δεν θα μοιάζει σε τίποτα με αυτή που έρχεται». Κυρίως σε ό,τι αφορά τη χρήση της τεχνολογίας στον τουρισμό, αλλά και τις βραχυχρόνιες μισθώσεις. Σχολιάζοντας τα πρώτα μηνύματα για την ερχόμενη τουριστική περίοδο από τη βρετανική αγορά, η κίνηση της οποίας θα καθοριστεί από την εξέλιξη του Brexit και την ψυχολογία που θα διαμορφωθεί, τόνισε την ένταση του ανταγωνισμού, όχι μόνο με την ανάκαμψη της ζήτησης για την Τουρκία, αλλά και από ευρωπαϊκούς προορισμούς. Χρειάζεται «να καλυτερεύουμε τη θέση μας ανταγωνιστικά, βελτιώνοντας το προϊόν», κατέληξε.
Διεθνείς αλυσίδες και μεγάλες μονάδες επενδύουν στην ενημέρωση για τις νέες απαιτήσεις της αγοράς. Ωστόσο, η πρόσβαση στους κύριους διαύλους ενημέρωσης για τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς μπορεί να είναι πιο δύσκολη για ένα μέσο ξενοδοχείο στην Ελλάδα. «Η πλειοψηφία των ελληνικών ξενοδοχείων έχει μέση δυναμικότητα τα 42 δωμάτια», ανέφερε ο πρόεδρος του ΞΕΕ. Η γνώση και η καθοδήγηση των ξενοδοχείων – κυρίως όσουν εμπίπτουν στον μέσο όρο – σε αυτούς τους διαύλους είναι ο στόχος του 2ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας (2nd International Hospitality Forum) που διοργανώνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος (ΞΕΕ) στις 24 Νοεμβρίου 2018, στην Αθήνα.
Κορυφαίοι εκπρόσωποι αναγνωρισμένων διεθνών τουριστικών brands, ξένοι και έλληνες ομιλητές από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τον κλάδο των συμβουλευτικών επιχειρήσεων, εμπλουτίζουν με την παρουσία τους τις τέσσερις θεματικές ενότητες του φόρουμ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στη συνεδριακή αίθουσα του Metropolitan Expo, στο πλαίσιο της έκθεσης XENIA 2018
Οι ενότητες του 2nd International Hospitality Forum είναι:
«Επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο: Τάσεις και Εμπόδια»
Με ομιλητές τους: Ανδρέα Ανδρεάδη CEO Sani/Ikos Group- Σπύρο Σπυρόπουλο, Senior Advisor Oaktree Capital Management και Στέλιο Κουτσιβίτη, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Astir Palace Vouliagmenis S.A.
«Data is the new Oil: xρησιμοποιώντας δεδομένα για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών και την αύξηση των ξενοδοχειακών εσόδων»
Με ομιλητές τους: Peter O’ Connor, Senior Market Analyst, Phocuswright – Daniel Craig, Vice President of Marketing ReviewPro και Renzo Iorio, COO Italy and Greece, AccorHotels.
«Getting Digital: Αξιοποιώντας τα νέα ψηφιακά κανάλια πώλησης και διάθεσης του ξενοδοχειακού προϊόντος»
Με ομιλητές τους: Ruairidh Roberts, Industry Head for Travel, Google – Βασιλική Μαυροκέφαλου, Director Market Management Greece, Cyprus & East Adriatic, Expedia Group και Andreas Birner, Managing Director, Inova Hospitality.
«Οικονομία Διαμοιρασμού: Τι μπορούν να μάθουν τα ξενοδοχεία από τον ανταγωνισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων»
Με ομιλητές τους: Cindy Y. Heo, Associate Professor, École Hôtelière de Lausanne – Stephan Gerhard, Co-Founder/Member of the Board, 25 Hours Hotels – Jérôme Lassara, VP Development South Europe, AccorHotels και Andreas Koukas, Senior Manager, Luxury EMEA, Hilton.
Στο πλαίσιο της XENIA 2018 το ΞΕΕ αναλαμβάνει τη δαπάνη συμμετοχής με περίπτερο νεοφυών επιχειρήσεων (start up) που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News