«Εσείς πότε κοιτάξατε στο στήθος σας για τελευταία φορά;»
Αυτός είναι ο τίτλος της διαφημιστικής εκστρατείας που έχει ξεκινήσει η Nestle για την πρόληψη του καρκίνου μαστού.
Το video έχει γυριστεί στο Λονδίνο.
Μια γυναίκα, με ένα αποκαλυπτικό ντεκολτέ, έχει τοποθετήσει στον στηθόδεσμό της μια μικροκάμερα. Στους δρόμους, στα καφέ, στον υπόγειο σιδηρόδρομο, σε πάρκα, παντού και σχεδόν όλοι, άνδρες και γυναίκες, ρίχνουν την «κλεφτή» ματιά τους στο στήθος της γυναίκας – χωρίς να γνωρίζουν, βέβαια, πως κοιτάζουν κατάματα μια κάμερα.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News