Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν πηγή πληροφόρησης για τα δύο τρίτα των χρηστών του Διαδικτύου στις Ηνωμένες Πολιτείες, μολονότι η πλειοψηφία τους θεωρεί ότι οι ειδήσεις που προβάλλουν είναι “ανακριβείς”.
24% of rural Americans say access to high-speed internet is a major problem in their local community https://t.co/9rWUPl0aRS pic.twitter.com/LW8sEBpB9m
— Pew Research Center (@pewresearch) September 10, 2018
Παρά την έντονη αντιπαράθεση για τα fake news (“ψευδείς ειδήσεις”) και τη χρήση των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης ως οργάνων προπαγάνδας, το ποσοστό των ενηλίκων Αμερικανών που δηλώνουν ότι ενημερώνονται από αυτούς έχει αυξηθεί ελαφρά σε σχέση με πέρυσι, από το 67% στο 68%, σύμφωνα με μια έρευνα του Pew Research Center που δόθηκε τη Δευτέρα στη δημοσιότητα.
24% of rural Americans say access to high-speed internet is a major problem – roughly double the share among urban or suburban residents @pewresearch https://t.co/qfkf1JH4xZ pic.twitter.com/sC10qHMTFv
— Monica Anderson (@MonicaRAnders) September 10, 2018
Τα ποσοστά εκείνων που δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν “συχνά” (20%) ή “κάποιες φορές” (27%) τις πλατφόρμες αυτές ως πηγή πληροφόρησης δεν έχουν αλλάξει.
About a quarter of rural Americans say access to high-speed internet is a major problem https://t.co/Hupms2E26Y pic.twitter.com/IQGXn1t10G
— Pew Research Fact Tank (@FactTank) September 10, 2018
Σχεδόν έξι στους δέκα (57%) από αυτούς που ενημερώνονται από τους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης κρίνει ότι η πηγή αυτή είναι “σε μεγάλο βαθμό ανακριβής” και μόνο το 36% είπαν ότι μέσω αυτών των πηγών κατάφεραν “να καταλάβουν καλύτερα την επικαιρότητα”.
43% of Americans get news on #Facebook https://t.co/xdLHyM2tYY pic.twitter.com/oXuT3zMIdt
— Pew Research Center (@pewresearch) September 10, 2018
Όσον αφορά τις αιτίες που ωθούν τους χρήστες να αναζητούν πληροφορίες από αυτούς τους ιστοτόπους, το 21% απάντησε ότι το κάνει για “πρακτικούς λόγους”. Ακολουθεί η πιθανότητα αλληλεπίδρασης με άλλους ανθρώπους (8%) η ταχύτητα (7%) και το γεγονός ότι οι πληροφορίες αυτές είναι επίκαιρες.
Chart: The demographics of social media news consumers https://t.co/xdLHyM2tYY pic.twitter.com/B7VbgN2Atx
— Pew Research Center (@pewresearch) September 10, 2018
Το 43% των χρηστών χρησιμοποιεί το Facebook για την ενημέρωσή του και ακολουθεί το YouTube με ποσοστό 21%.
Η έρευνα διενεργήθηκε διαδικτυακά στο διάστημα 30 Ιουλίου-12 Αυγούστου σε δείγμα 4.581 ερωτηθέντων.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News