220
Η υπουργός Παιδείας με τα παιδιά σε μία από τις τάξεις στο 3ο Γενικό Λύκειο Ιλίου | ΙΝΤΙΜΕnews

Κεραμέως για το κουδούνι στα Λύκεια: Παρακολουθούμε βήμα-βήμα, διορθώνουμε ό,τι χρειάζεται

Protagon Team Protagon Team 12 Απριλίου 2021, 10:58
Η υπουργός Παιδείας με τα παιδιά σε μία από τις τάξεις στο 3ο Γενικό Λύκειο Ιλίου
|ΙΝΤΙΜΕnews

Κεραμέως για το κουδούνι στα Λύκεια: Παρακολουθούμε βήμα-βήμα, διορθώνουμε ό,τι χρειάζεται

Protagon Team Protagon Team 12 Απριλίου 2021, 10:58

Στο 3ο Γενικό Λύκειο Ιλίου βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, με αφορμή την επαναλειτουργία των Λυκείων της χώρας με self tests σε καθηγητές και μαθητές.

«Μια μέρα αισιοδοξίας, τα παιδιά επιστρέφουν στο σχολείο με αυξημένα μέτρα προστασίας», δήλωσε η κυρία Κεραμέως, χαρακτηρίζοντας το self test «σημαντικό εργαλείο», το οποίο «συμβάλλει στην «καλλιέργεια της ατομικής ευθύνης στα παιδιά».

«Θα είμαστε εδώ να παρακολουθούμε βήμα βήμα, κάθε στάδιο της διαδικασίας και να διορθώνουμε όπου χρειάζεται, ό,τι χρειάζεται», τόνισε η υπουργός.

Η εκπαιδευτική διαδικασία, αναγνώρισε η υπουργός, συνεχίστηκε χάρη στην «τεράστια προσπάθεια των μαθητών και των οικογενειών τους, των εκπαιδευτικών, στελεχών της εκπαίδευσης, στη συνεργασία των υπουργείων Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και των φαρμακείων για τη διανομή των self tests».

Σε ερώτηση τι θα γίνει αν κάποιο παιδί δηλώσει θετικό τεστ, η κυρία Κεραμέως επανέλαβε ότι το επόμενο βήμα είναι να κάνει ένα επιβεβαιωτικό τεστ, το οποίο, αν βγει θετικό, θα πρέπει να απέχει δεκατέσσερις ημέρες, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ.

Η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι ο καλός καιρός είναι σύμμαχος και υπάρχει ευελιξία στα σχολεία να διαμορφώσουν το μάθημα σε συνθήκες που κρίνουν κατάλληλες, όπως για παράδειγμα μάθημα στο προαύλιο του σχολείου ή στην τάξη με τα παράθυρα ανοιχτά. Υπογράμμισε ότι ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών προχωράει και όλα αυτά «βοηθούν στην επιστροφή στο σχολείο με πολύ μικρά, αργά και προσεκτικά βήματα».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...