• Οσα είδε και έκανε ο Δημήτρης Κουτσούμπας στο Κεμπέκ του Καναδά τελείωσαν με ένα τραγούδι

    Την περιοδεία του στην κοιτίδα του παγκόσμιου καπιταλισμού ξεκίνησε ο Δημήτρης Κουτσούμπας, γενικός γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ, αρχίζοντας πρώτα από το Κεμπέκ του Καναδά, για να πάρουν σειρά έπειτα οι ΗΠΑ, όπου ως γνωστόν κατοικοεδρεύουν «οι φονιάδες των λαών Αμερικάνοι».

     

    Η περιοδεία του κ. Κουτσούμπα γίνεται στο πλαίσιο της εκστρατείας για τις ευρωεκλογές και για την κινητοποίηση των κομμουνιστών αποδήμων ώστε να ψηφίσουν επιστολικά.

     

    Ετσι, ο κ. Κουτσούμπας αφού πρώτα συναντήθηκε με την πρόξενο της Ελλάδας στο Μόντρεαλ, Κατερίνα Βαρβαρίγου, έπειτα είχε συνάντηση εργασίας με το ΔΣ του Εργατικού Συλλόγου Ελλήνων του Κεμπέκ (Association des Travailleurs Grecs) και ακολούθησε ομιλία του στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Κομματική Οργάνωση Μόντρεαλ του ΚΚΕ.

     

    Σύμφωνα με το κομματικό πόρταλ 902.gr, τα γραφεία του Εργατικού Συλλόγου του Μόντρεαλ, «γέμισαν από ομογενείς, νέους και μεγαλύτερους, “απόδειξη ότι το κόμμα μας, οι ιδέες μας έχουν πολύ βαθιές ρίζες, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά κυριολεκτικά μέχρι και στην άλλη άκρη του κόσμου και ανθίζουν παντού”», όπως είπε ο κ. Κουτσούμπας, ο οποίος:

     

    α) προσπάθησε, στην ομιλία του, να πείσει ανθρώπους που έφυγαν από την Ελλάδα για να πάνε να φτιάξουν την τύχη τους στον μακρινό Καναδά ότι τελικά «υπάρχει άλλος δρόμος, έξω από την καπιταλιστική βαρβαρότητα» και β) είχε την τιμή και την ευκαιρία να ακούσει κάποιους νέους κομμουνιστές του Κεμπέκ να του τραγουδούν τη Διεθνή («Εμπρός της γης οι κολασμένοι/ Της πείνας σκλάβοι εμπρός-εμπρός» κλπ.), φυσικά στα γαλλικά, όπως ήταν η αρχική έκδοση του ύμνου που έγραψε ο Ευγένιος Ποτιέ.

     

    Ισως το πιο ενδιαφέρον, όπως το περιέγραψε το 902.gr: «Με το κλείσιμο της εκδήλωσης, λίγα λουλούδια πρόσφερε στον Δ. Κουτσούμπα η μικρή Μπέλλα από την Ουκρανία, με το όνομα της παρμένο από το γνωστό ιταλικό παρτιζάνικο τραγούδι. Ενώ ακολούθησε μια όμορφη βραδιά που οργάνωσε η ΚΟ, με καλό φαΐ και μουσική».

     

    Διότι, όπως και στη Γαλλία, έτσι και στο γαλλόφωνο Κεμπέκ, όλα τελειώνουν με ένα τραγούδι…

  • Ο Μπέος εξηγεί πώς η Ζωή Κωνσταντοπούλου μπορεί να τον παρενόχλησε σεξουαλικά

    Για τον Αχιλλέα Μπέο τα ξέρετε: Πρώην επιχειρηματίας νυχτερινών κέντρων, κάποτε αφεντικό του Πανιωνίου και τώρα του Ολυμπιακού Βόλου και βεβαίως επιτυχημένος –κατά την κρίση των δημοτών– δήμαρχος της πρωτεύουσας της Μαγνησίας, με γνωστό ρεπερτόριο σε macho μανούρες, σφαλιάρες και ομοφοβικά παραληρήματα –για τα οποία, εξάλλου, έχει παρέμβει και η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου–, ο συγκεκριμένος αποτελεί όχι απλά ένα φαινόμενο της εποχής μας, αλλά και έναν ειδικό ανθρωπότυπο, ένα υποείδος του πολιτικού homo sapiens που ενδημεί στη χώρα μας.

     

    Αφού, λοιπόν, τα σημειώσαμε αυτά, οφείλουμε να πούμε πως η καταγγελία που έκανε για την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου (άλλο φαινόμενο αυτή), έχει κάτι το «μπουνιουελικό», σαν δηλαδή να απαγγέλλει ο κ. Μπέος το αγαπημένο του «Δεν είμαι λουλού», όχι όμως στο ASTRA TV, αλλά στη μεγάλη οθόνη ως πρωταγωνιστής στο «Σκοτεινό αντικείμενο του πόθου» ή στο «Ωραία της Ημέρας».

     

    Ο κ. Μπέος, λοιπόν, κατήγγειλε την κυρία Κωνσταντοπούλου για σεξουαλική παρενόχληση. Ξανά, για να το κάνουμε εικόνα: η επικεφαλής της Πλεύσης Ελευθερίας παρενόχλησε σεξουαλικά τον δήμαρχο Βόλου, ο οποίος μπορεί πια να ενταχθεί και αυτός στις διατάξεις του κινήματος #MeToo.

     

    Σε ανάρτησή του ο κ. Μπέος ανέφερε ότι τη Δευτέρα συναντήθηκε τυχαία με την κυρία Κωνσταντοπούλου, η οποία του είπε: «Γεια σου, κούκλε, τι κάνεις;»

     

    «Η προσφώνησή της την ώρα που με προσπερνούσε, “γεια σου, κούκλε, τι κάνεις;” δεν μπορεί παρά να ερμηνευτεί με δύο τρόπους. Ο ένας ως “πείραγμα”, αν και η ίδια εμφανώς στερείται, μεταξύ πολλών άλλων, και χιούμορ. Και ο άλλος ως σεξουαλική παρενόχληση, που δεν θέλω να το πιστέψω», ανέφερε μεταξύ άλλων, χαρίζοντάς μας, εκτός των άλλων, μια ευκαιρία να σκεφτούμε πώς θα ήταν οι δυο τους ως ζευγάρι.

    Για την Ιστορία, πάντως, να πούμε ότι στις ΗΠΑ, η χρήση της προσφώνησης «doll» για τις γυναίκες βεβαίως στους εργασιακούς χώρους, θεωρείται όντως σεξουαλική παρενόχληση.

  • Μετά τους καλικάντζαρους, ο Παπαδόπουλος της Νίκης λέει ότι οι «πιστοί αρχίζουν να μοιράζουν σφαλιάρες»

    Μια που πιάσαμε τους ανθρωπότυπους, να πούμε ότι ο Νίκος Παπαδόπουλος, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της Νίκης και ευρύτερα γνωστός μετά την από πολλές απόψεις αποκαλυπτική ομιλία του στη Βουλή περί «καλικάντζαρων» και «πυλών της κολάσεως» πριν τα περασμένα Χριστούγεννα, έφτασε σε ένα νέο σημείο πολιτικής έκπτωσης: παρεμβαίνοντας σε συζήτηση στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων, εμφανίστηκε να επικροτεί τη χειροδικία σε βάρος της βουλευτού Καβάλας της ΝΔ, Αγγελικής Δεληκάρη.

     

    «Οταν παραβιάζεται και φιμώνεται η συντριπτική πλειοψηφία, θα έχουμε τέτοια πράγματα. Ακόμα και μέσα στην Εκκλησία πιστοί αρχίζουν να μοιράζουν σφαλιάρες» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδόπουλος, εν μέσω αντιδράσεων, που όμως δεν τον πτόησαν. Αλλωστε ο συγκεκριμένος πρέπει να έχει το φετίχ του με το ξύλο γενικότερα –τα Χριστούγεννα είχε πει και το εξής από το βήμα της Βουλής: «Το τι ξύλο έπεφτε αυτές τις ημέρες αγάπης στις οικογένειες. Οι άνδρες χτυπούσαν τις γυναίκες, οι γυναίκες τους άνδρες, τα παιδιά τους γονείς και οι γονείς τα παιδιά. Για αυτό βγήκε ξέρετε και “το ξύλο της χρονιάς”».

     

    Το πρόβλημα με την επικρότηση από τον κ. Παπαδόπουλο τέτοιων καταδικαστέων περιστατικών, δεν είναι ότι κλήθηκε από την ηγεσία της «Νίκης» σε απολογία στο Πειθαρχικό (σιγά μην του κάνουν κάτι και άλλωστε θα μπορούσε να τα είχε πει και χειρότερα, ότι η κυρία Δεληκάρη είναι καλικάντζαρος).

     

    Είναι ότι επιτρέπει στον επόμενο που ενδεχομένως διαφωνεί με τις θέσεις του κ. Παπαδόπουλου να πάει να του ρίξει εκείνου ένα χαστούκι ή κάτι χειρότερο. Και ύστερα ο κ. Παπαδόπουλος να κλαίγεται στους ψηφοφόρους του για τη βία κατά των αντιπροσώπων του λαού και του Θεού, για πύλες τις κολάσεως και άλλα τέτοια.

     

  • O Κασσελάκης δεν ασχολείται με τους Σπαρτιάτες, αλλά με το αν θα καλέσει τον Μητσοτάκη στον γάμο του

    Περνάμε σε έναν τρίτο ανθρωπότυπο, τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανο Κασσελάκη, ο οποίος συνεχίζει: α) τη φανταχτερή τουρνέ του στο Αιγαίο με το σκάφος «Par Afron» και τιμονιέρη τον πιστό του Ευάγγελο Αποστολάκη και β) να τροφοδοτεί τα social media με περιεχόμενο και ατάκες.

     

    Βέβαια, μία με το ένα και μία με το άλλο, κάτι οι φουρτούνες και τα καθήκοντα του ερασιτέχνη λοστρόμου και κάτι οι αναρτήσεις στο TikTok και στο Instagram, ξεχάστηκε ο πρόεδρος και ο ΣΥΡΙΖΑ έμεινε τελικά μόνος να μην έχει καταθέσει υπόμνημα για τον αποκλεισμό από τις ευρωεκλογές των Σπαρτιατών, του πολιτικού μορφώματος-μαριονέτα του Ηλία Κασιδιάρη. Αλλά αυτά έχει η θάλασσα, σε κάνει να ξεχνιέσαι και να μη θεωρείς προτεραιότητα να εμποδίσεις τους χρυσαυγίτες (ίσως και να τους κλείνεις το μάτι όπως έκανε και ο προκάτοχός σου), αλλά να θεωρείς προτεραιότητα να απαντάς για τον γάμο σου με τον Τάιλερ Μακμπέθ.

     

    Ο κ. Κασσελάκης, από την Αστυπάλαια, έστησε ένα Q&A με τους followers του στο Instagram, οι οποίοι –δείχνοντας και πού μπορεί να φτάσει η πολιτική σαχλαμάρα– τον ρώτησαν μεταξύ άλλων αν κρυώνει με το κοντομάνικο.

     

    «Οχι βέβαια, πήγα Λύκειο βόρεια της Βοστώνης. Εκεί να δεις τι -20 βαθμούς τράβηξα», απάντησε χαρακτηριστικά.

    Eνώ σε ερώτηση –ποιου άλλου;– του Γιώργου Λιάγκα του ΑΝΤ1 –ο οποίος, αν δεν είχε την άδεια του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ για όλο αυτό το promotion, θα ενέπιπτε στην κατηγορία του stalker– για το αν θα καλέσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη στον γάμο του, ο Κασσελάκης απάντησε:

     

    «Δεν θα καλέσω τον Πρωθυπουργό». Αλλά το δικαιολόγησε λέγοντας ότι ο γάμος θα γίνει για φίλους.

     

    ΥΓ. Καθώς βέβαια ο ΣΥΡΙΖΑ βρέθηκε εκτεθειμένος με την «αμέλειά» του να καταθέσει εγκαίρως υπόμνημα για τους Σπαρτιάτες, ο κ. Κασσελάκης βγήκε από τη σοσιαλμιντική νιρβάνα του και κατηγόρησε τη ΝΔ: «Πώς μπορούν να πείσουν ότι μπορούμε να πατάξουμε τον ακροδεξιό και ρατσιστικό λόγο όταν ο κ. Μητσοτάκης δεν κάνει τίποτα και αντ’ αυτού βάζει ακροδεξιά στοιχεία στο ψηφοδέλτιο»…




text
  • Ο Δούκας άρχισε την αντιπολίτευση. Στον Ανδρουλάκη, σε ποιον άλλον;


    21 Οκτωβρίου 2024, 20:27