511
Η Ελεν Μίρεν στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας στις Κάννες (21 Ιουνίου 2017) | REUTERS/Eric Gaillard

Η Ελεν Μίρεν, οι νέοι και η διαφορετικότητα

Protagon Team Protagon Team 23 Ιουνίου 2017, 14:15
Η Ελεν Μίρεν στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας στις Κάννες (21 Ιουνίου 2017)
|REUTERS/Eric Gaillard

Η Ελεν Μίρεν, οι νέοι και η διαφορετικότητα

Protagon Team Protagon Team 23 Ιουνίου 2017, 14:15

Το 2014 η L’ Oréal ζήτησε από την 69χρονη σήμερα Ελεν Μίρεν να γίνει πρέσβειρα των προϊόντων ομορφιάς της μάρκας για ώριμες επιδερμίδες. «Επιτέλους!» σκέφτηκε η ηθοποιός.

«Ο λόγος που το σκέφτηκα αυτό ήταν πως επιτέλους έγινε κάτι στη βιομηχανία της μόδας. Μιλάω για την ηλικία και την ομορφιά αλλά και για τη διαφορετικότητα».

Στην παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας της με την ονομασία «All Worth It» απευθύνθηκε στους νέους. Εκεί, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στις Κάννες -πρόκειται για το περίφημο Cannes Lions- μίλησε για τη βιομηχανία της μόδας στα χρόνια που ήταν εκείνη νέα.

Είπε λοιπόν, πως τη δεκαετία του 1970 που τα είχε με τον πολύ διάσημο βρετανό σχεδιαστή καπέλων και φωτογράφο μόδας, Τζέιμς Γουέτζ, εκείνος δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να φωτογραφίσει μία μαύρη γυναίκα για τις μπροστινές σελίδες των περιοδικών. Ούτε για εξώφυλλο φυσικά. «Τώρα επιτέλους», σημείωσε η Ελεν Μίρεν, «έγινε μια αλλαγή… Και τώρα είναι καταπληκτικό να βλέπεις μεγαλύτερες γυναίκες, διαφόρων φυλών, διαφόρων θρησκειών ‒ τώρα μπορείς να δεις όλη τη διαφορετικότητα του κόσμου όπου ζούμε».

2017-06-21T152451Z_720097377_RC1EA3E887D0_RTRMADP_3_ADVERTISING-CANNESLIONS-CONFERENCE
Η Ελεν Μίρεν στις Κάννες ανέφερε πως σήμερα επιτέλους τα πράγματα είναι καλύτερα όσον αφορά τον σεβασμό για τη διαφορετικότητα σε σχέση με τη δεκαετία του 1970, όταν εκείνη ήταν νέα (REUTERS/Eric Gaillard)

Η οργάνωση της Ελεν Μίρεν, η «All Worth It», ιδρύθηκε το 2017 και συνεργάζεται με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση του πρίγκιπα Καρόλου της Βρετανίας «Prince’s Trust» η οποία λειτουργεί από το 1976 και στόχο έχει τη βοήθεια των νέων.

Η τελευταία θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες χρηματοδοτικές οργανώσεις της χώρας: από το 1976 μέχρι το 2016 είχε βοηθήσει περισσότερους από 825.000 νέους να φτιάξουν τη ζωή τους, δημιούργησε 125.000 νέους επιχειρηματίες και βοήθησε επαγγελματικά 395.000 νέους στη Βρετανία. Η οικονομική στήριξη που παρείχε η «Prince’s Trust» στους νέους Βρετανούς από το 2006 έως το 2016 υπολογίζεται συνολικά γύρω στο 1,4 δισ. λίρες.

Η «All Worth It», λοιπόν, σε συνεργασία με τη χρηματοδοτική οργάνωση του Καρόλου, παρέχει ψυχολογική υποστήριξη στους νέους, τόνωση της αυτοπεποίθησης και βοήθεια για να μπορέσουν να αποκτήσουν περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και να αισθάνονται υπερήφανοι για τη διαφορετικότητά τους.

Το πρόγραμμα της «All Worth It» αναμένεται μέσα στα επόμενα τρία χρόνια από την ίδρυσή της να έχει βοηθήσει περισσότερους από 10.000 νέους με σεμινάρια του στιλ Παρουσίαση Μπροστά Σε Κοινό, Πετυχημένη Επαγγελματική Συνέντευξη κ.α.

Τα σεμινάρια αυτά θα δίνονται στα 18 εκπαιδευτικά κέντρα που έχει στη διάθεσή της η «All Worth It» σε όλη τη Βρετανία. Και στο πλαίσιο αυτών θα προβάλλονται βίντεο με πρόσωπα που έγιναν διάσημα επειδή πίστεψαν στη διαφορετικότητά τους. Όπως είναι για παράδειγμα η μουσουλμάνα μπλόγκερ ομορφιάς Αμίνα, το μοντέλο με πλούσιες καμπύλες Τζάντα Σεζέρ και η συγγραφέας Κέιτι Πάιπερ η οποία επέζησε από επίθεση με θειικό οξύ. Οι γυναίκες αυτές μιλάνε για την προσωπική εμπειρία και τους φόβους που ξεπέρασαν και πέτυχαν.

Η Ελεν Μίρεν στο συνέδριο παραδέχτηκε πως όταν η ίδια δεν δουλεύει γεμίζει ανασφάλεια. «Είναι σαν σκουλήκι στο μυαλό. Δεν νομίζω ότι γλιτώνει κανείς απ΄αυτό ποτέ… Αλλά είναι πάρα πολύ εξουθενωτικό και εντελώς άχρηστο για τους νέους ανθρώπους!».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

3

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...