430
| Shutterstock

Η αγάπη για τη φιλοξενία ως ταυτότητα των Boutique Hotels

Protagon Team Protagon Team 14 Φεβρουαρίου 2024, 20:20

Η αγάπη για τη φιλοξενία ως ταυτότητα των Boutique Hotels

Protagon Team Protagon Team 14 Φεβρουαρίου 2024, 20:20

«Love to host you» (Αγαπάμε να σας φιλοξενούμε). Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της ταυτότητας επικοινωνίας των «Boutique Hotel» (www.boutique-hotel.gr).

Το νέο σήμα, το οποίο φέρουν ήδη 200 ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, παρουσίασε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) στις 14 Φεβρουαρίου, σηματοδοτώντας την έναρξη της φάσης εξωστρέφειας του συγκεκριμένου προγράμματος.

Πρόκειται για την επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων απαράμιλλης αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και την κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα.

Τα 200, πλέον, μέλη δικαιολογούν τη χάραξη μιας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το πρόγραμμα, με στόχο την εγχώρια και τη διεθνή τουριστική αγορά, η οποία θα προσδώσει στους ξενοδόχους περισσότερα οφέλη και αναγνωρισιμότητα.

Υπογραμμίζεται επίσης η σημασία της πιστοποίησης, ως κριτήριο επιλογής του σύγχρονου ταξιδιώτη, ο οποίος αναζητά ποιοτική και διαφοροποιημένη τουριστική εμπειρία.

Το Boutique Hotel είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως η δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένη συμμετοχή σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά.

Το Short video ταυτότητας επικοινωνίας Boutique Hotel

https://youtu.be/6kidzl4Blvo?feature=shared

«Η σημαντική αύξηση των μελών του προγράμματος, επιβεβαιώνει την στρατηγική και το όραμα του Επιμελητηρίου, να στηρίξει και να αναδείξει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν. Τα ελληνικά ξενοδοχεία απαντούν πλέον με αξιώσεις απέναντι στα διεθνώς καταξιωμένα brands και σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα προβούμε άμεσα σε οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες προώθησης της κοινότητας των μελών μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές», δήλωσε ο πρόεδρος του ΞΕΕ Αλέξανδρος Βασιλικός, μιλώντας σε σύνδεση από τις Βρυξέλλες.

«Δίνουμε υπεραξία, επενδύουμε στην αισθητική, την ποιότητα, τις καινοτόμες υπηρεσίες. Αναβαθμίζουμε το τουριστικό προϊόν», είπε η αντιπρόεδρος του ΞΕΕ Χριστίνα Τετράδη, σημειώνοντας ότι «το κάθε ξενοδοχείο-μέλος είναι μια ιδιαίτερη μονάδα».

Η επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος Αιμιλία Βλάμη και η σύμβουλος Marketing του Προγράμματος, Μαρία Τζάννου, έδωσαν το στίγμα της επόμενης μέρας και του άμεσου προγραμματισμού σημειώνοντας ότι η προσεχής μεγάλη εκδήλωση θα είναι το B2B Forum, που επανέρχεται με νέο concept μετά τα χρόνια της covid-19.

Το νέο λογότυπο του Προγράμματος, το αρχίγραμμα Β, σχηματίζει μία ζεστή φιλόξενη ελληνική καρδιά που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο.

Στην Ελλάδα η φιλοξενία είναι παράδοση, μία πράξη προσφοράς, ζωγραφισμένη στην ψυχή των ανθρώπων, στο ζεστό τους χαμόγελο και στο αυθεντικό καλωσόρισμα, είπε o επικεφαλής της Sputnik Design Team | Linakis Digital Μάριος Λινάκης, ο οποίος δημιούργησε τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας.

Αυτά αποτέλεσαν και πηγή έμπνευσης του νέου σήματος. Και αφορμή για την παρουσίαση του σήματος στις 14 Φεβρουαρίου.

Γιατί «όταν ερωτεύεσαι ο δεσμός είναι βαθύς και δυνατός», κατέληξε ο κ. Λινάκης.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...