Η Λέα Σεϊντού παρέμεινε κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας αλλά η «ερωτική σύντροφός» της, η Αντέλ Εξαρχόπουλος, σχεδόν εξαφανίστηκε, χάθηκε από προσώπου γης, με εξαίρεση το φευγαλέο πέρασμά της πέρυσι από τη δακρύβρεχτη και άκρως απογοητευτική ταινία του Σον Πεν «The Last Face». Το 2013 οι δύο νεαρές ηθοποιοί ήταν οι πρωταγωνίστριες της ταινίας- σκάνδαλο που προβλήθηκε στις Κάννες με θέμα μια ιστορία αγάπης και έρωτα που συγκλόνισε την καθεστηκυία τάξη του κατά τ’ άλλα πρωτοποριακού Φεστιβάλ.
Μετά την εξαιρετική ερμηνεία της στη «Ζωή της Αντέλ», η γεννημένη το 1993 Εξαρχόπουλος απέρριψε πολλές προτάσεις για ανάλογους ρόλους καθώς περίμενε την κατάλληλη -διαφορετική- ταινία.
Σήμερα, όμως, επιστρέφει. Και αυτές τις ημέρες θα βρίσκεται στη Βενετία για to 74o Φεστιβάλ, με αφορμή την προβολή στην περίφημη κινηματογραφική Μόστρα (εκτός διαγωνιστικού προγράμματος) της ταινίας «Le Fidèle» του βέλγου σκηνοθέτη Μίκαελ Ρόσκαμ. Ολοι όσοι στις 8 Σεπτεμβρίου βρεθούν στο Λίντο θα δουν μια διαφορετική Αντέλ: πιλότο αγωνιστικών αυτοκινήτων αυτήν τη φορά, πρωταγωνίστρια σε μια ακόμη ιστορία αγάπης, μαζί με τον επίσης Βέλγο Ματίας Σένερτς, ο οποίος υποδύεται έναν γκάνγκστερ.
Μιλώντας στην ιταλική Corriere della Sera, η ελληνικής καταγωγής γαλλίδα ηθοποιός που «δίνει την εντύπωση μιας οκνηρής γάτας που ξαφνικά γρατσουνάει», σύμφωνα με τον ιταλό δημοσιογράφο, αποκάλυψε πως κατάφερε να πάρει τελικά το απαραίτητο δίπλωμα οδήγησης, δύο ημέρες πριν από την έναρξη των γυρισμάτων και έχοντας κοπεί ήδη τρεις φορές. «Είναι μια κοπέλα ανεξάρτητη, με μια σκοτεινή πλευρά, με συναισθηματικές ουλές (η απώλεια της μητέρας της) ενώ στη συνέχεια συνειδητοποιεί πως ο σύντροφός της κάτι της κρύβει. Αγνοούσε ότι λήστευε τράπεζες. Το πάθος τους δεν σκοτώνει αλλά δεν μπορούν να ζήσουν ο ένας χωρίς τον άλλον», είπε όσον αφορά τον ρόλο της στη νέα της ταινία, προσδιορίζοντας πως όπως και η «Ζωή της Αντέλ» η οποία πήγε κόντρα σε κάθε καθωσπρεπισμό, έτσι και η «Le Fidèle», «εναντιώνεται στους κανόνες της κοινωνίας αλλά προς άλλη κατεύθυνση».
Ερωτώμενη για την «τυραννία» και τον «σαδισμό» του Τυνήσιου Αμπελατίφ Κεσίς, σκηνοθέτη της «Αντέλ», δηλώνει πως «θέλω να κρατήσω τις καλές αναμνήσεις. Αλλά σ’ ένα σετ τόσο προσωπικό, όταν πρέπει να φτάσεις στα άκρα… Κάθε ταινία είναι μια ανθρώπινη περιπέτεια και αποτελεί μια μορφή χειραγώγησης, και δεν το λέω με την αρνητική έννοια».
Μετά την προβολή της πολυσυζητημένης ταινίας, η Αντέλ έλαβε «γράμματα και μηνύματα ομοφοβικά και ρατσιστικά» και βίωσε «μια μορφή κακοποίησης» παρόλο που σύμφωνα με την ίδια «υπάρχει μια αναζήτηση των ψυχών σ’εκείνη την ιστορία αγάπης μεταξύ δύο νεαρών γυναικών, υπάρχει πάθος και τρυφερότητα». Και η έκπληξή της για τον Χρυσό Φοίνικα (για πρώτη φορά απονεμήθηκε από κοινού στον σκηνοθέτη και στις δύο πρωταγωνίστριες) ήταν τεράστια. Πίστευε «πως θα επικρατούσε ο πουριτανισμός», ακόμα και στις Κάννες. Κι έπειτα από μια τόσο έντονη εμπειρία, διδάχτηκε πως «δεν πρέπει να επικρίνεται η σεξουαλικότητα. Είμαι 24 ετών και οι κοπέλες της ηλικίας μου δεν έχουν ετικέτες, θέλουν μόνον να είναι ελεύθερες, να βιώνουν διαφορετικές εμπειρίες»…
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News