Την αντίδραση της ΕΣΗΕΑ προκάλεσε το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τα ΜΜΕ που δόθηκε στη δημοσιότητα την Παρασκευή, προκαλώντας την οργή του δημοσιογραφικού κόσμου, καθώς παρουσιάζει τους επαγγελματίες ενός ολόκληρου κλάδου ως αργυρώνητους — και όλα αυτά στο πλαίσιο της αντιπαράθεσης της Κουμουνδούρου με την κυβέρνηση για τις δαπάνες της εκστρατείας «Μένουμε Σπίτι» (εδώ).
Στο σποτ που αναρτήθηκε στο επίσημο κανάλι του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο Youtube, εμφανίζεται μία «παρουσιάστρια» η οποία όποτε αναφέρει το όνομα του Κυριάκου Μητσοτάκη πέφτουν χαρτονομίσματα. Τα ποσά αυξάνονται όσο μιλάει με μεγαλύτερη θέρμη για τον Πρωθυπουργό. Στο σποτ, με τίτλο «Πόσο κοστίζει ο Μωυσής;» γίνεται λόγος για «20 εκατομμύρια ευρώ ακόμη και σε ανύπαρκτα ΜΜΕ, χωρίς κριτήρια, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογαριασμό».
Η ΕΣΗΕΑ, αργά το βράδυ της Παρασκευής έστειλε επιστολή στον Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Πάνο Σκουρλέτη, διαμαρτυρόμενη για το σχετικό βίντεο.
Στην επιστολή της «στηλιτεύει τον απαράδεκτο διασυρμό συλλήβδην του δημοσιογραφικού κόσμου μέσω του προκλητικού video που δημοσιεύσατε στο βωμό της πολιτικής αντιπαράθεσης και της αντιπολιτευτικής τακτικής».
«Η ΕΣΗΕΑ διαχρονικά και σταθερά ζητεί διαφάνεια και ισοτιμία σε οποιαδήποτε διαδικασία σχετίζεται, άμεσα ή έμμεσα, με οικονομική ενίσχυση των ΜΜΕ», αναφέρεται στην επιστολή. «Σας υπενθυμίζουμε, άλλωστε, ότι με επιστολή μας μέσα στον Μάιο σας απευθύναμε, όπως και σε όλα τα κόμματα, πρόσκληση για συνάντηση, προκειμένου να συζητήσουμε το φλέγον ζήτημα της ενίσχυσης του έντυπου Τύπου και τα κριτήρια που θα τη διέπουν. Δυστυχώς, δεν ανταποκριθήκατε. Αντίθετα, επιλέγετε να επιτίθεστε στο σύνολο των δημοσιογράφων που στην πλειονότητά τους εργάζονται -όσοι έχουν ακόμη δουλειά- κάτω από εξαιρετικά δυσμενείς εργασιακές και μισθολογικές συνθήκες» καταλήγει η επιστολή.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News