«Η κυβέρνηση αποφάσισε να άρει την επιδότηση στο ντίζελ για να επιδοτήσει το πετρέλαιο θέρμανσης και πλέον, το πετρέλαιο κίνησης είναι πιο ακριβό από την αμόλυβδη», παρατήρησε ο Αλέξης Τσίπρας κατά την πρωτολογία του στη Βουλή, στη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησής του για την ακρίβεια και τα φαινόμενας αισχροκέρδειας στην αγορά. Και λίγο αργότερα, στην απάντησή του από το βήμα του κοινοβουλίου, ο Πρωθυπουργός αναγνώρισε πως υπάρχει όντως πρόβλημα με την αύξηση της τιμής του ντίζελ, με ευρύτερες επιπτώσεις στην εφαδιαστική αλυσίδα, αφήνοντας παράλληλα «παράθυρο» παρέμβασης – αντίστοιχης προφανώς με τις επιδοτήσεις τύπου Fuel Pass.
«Eχουμε ήδη εξαγγείλει μία σειρά από μέτρα. Θεωρώ πως είναι σημαντικά. Δεν θα μπορούσε η κυβέρνηση να υλοποιήσει αν δεν είχε πετύχει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφερόμενος στα μέτρα στήριξης που έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή από την κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ενεργειακής ακρίβειας και την κάλυψη μέρους των επιβαρύνσεων.
«Αυτό που παρατηρείτε στο ντίζελ, δεν είναι ελληνικό φαινόμενο αλλά παγκόσμιο. Δεν μπορεί να λέτε ότι είναι ελληνική ιδιαιτερότητα. Σταματήστε αυτή την προπαγάνδα», σχολίασε ο Πρωθυπουργός απευθυνόμενος στον Αλέξη Τσίπρα, δηλώνοντας πρόθυμος να ακούσει ρεαλιστικές λύσεις προκεικένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.
«Εχετε δίκιο ότι οι αυξήσεις στο ντίζελ έχουν επίπτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα», αναγνώρισε ο Πρωθυπουργός και αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο παρέμβασης ειδικά για το πετρέλαιο κίνησης, ανέφερε:
«Μετράμε τις δυνατότητες μας και θα δούμε αν μπορούμε να εξαγγείλουμε κάτι και για το ντίζελ κίνησης».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News