422
Μέχρι στιγμής, η δισκογραφική έχει κυκλοφορήσει πέντε από τα 20 άλμπουμ, ως συλλογές «ήχων για ύπνο» | Facebook/Εndel

Ενας αλγόριθμος θα κυκλοφορήσει… 20 άλμπουμ μέσα στο 2019

Protagon Team Protagon Team 26 Μαρτίου 2019, 20:46
Μέχρι στιγμής, η δισκογραφική έχει κυκλοφορήσει πέντε από τα 20 άλμπουμ, ως συλλογές «ήχων για ύπνο»
|Facebook/Εndel

Ενας αλγόριθμος θα κυκλοφορήσει… 20 άλμπουμ μέσα στο 2019

Protagon Team Protagon Team 26 Μαρτίου 2019, 20:46

Εντ Σίραν, Μαντόνα, Coldplay και ένας… αλγόριθμος.

Η Warner Music Group υπέγραψε συμβόλαιο για μια σειρά από άλμπουμ όχι με έναν καλλιτέχνη ή ένα συγκρότημα, αλλά με μια εταιρεία, την Endel, η οποία χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει «εξατομικευμένες» μουσικές που στοχεύουν στη βελτίωση της διάθεσης ή της παραγωγικότητας των ανθρώπων.

Και όπως τονίζει το σχετικό δημοσίευμα της Guardian, πριν από δύο μήνες η Warner υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την Endel – η πρώτη συμφωνία στην ιστορία της δισκογραφίας με έναν αλγόριθμο.

Ως εταιρεία, η Endel -που ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο στην Ευρώπη- επικεντρώνεται στη δημιουργία «προσαρμοσμένων ηχητικών συχνοτήτων» με βάση τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών, όπως ο χρόνος και ο τόπος, καθώς και οι βιομετρικές λεπτομέρειες, όπως ο καρδιακός ρυθμός, με προφανή στόχο ένα ιδανικό μουσικό περιβάλλον που να ταιριάζει με την εκάστοτε διάθεση του χρήστη.

Μέχρι στιγμής, η δισκογραφική έχει κυκλοφορήσει πέντε από τα 20 άλμπουμ της Endel, ως συλλογές «ήχων για ύπνο» (με τους… εύγλωττα χαλαρωτικούς τίτλους «Clear Night», «Rainy Night», «Cloudy afternoon», «Cloudy Night» και «Foggy Morning») σχεδιασμένα για να μειώσουν το άγχος των ακροατών τους.

Και τα πέντε άλμπουμ είναι διαθέσιμα σε πλατφόρμες όπως το Apple Music και το Spotify.

Endel Alexa Skill Demo from Endel on Vimeo.

«Θέλουμε να κατανοήσουμε το πλαίσιο της κάθε ημέρας σας και να αναδιοργανώσουμε ολόκληρο το περιβάλλον γύρω σας» δήλωσε ο Ολεγκ Σταβίτσκι, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Endel που προσθέτει πως ο αλγόριθμος αυτός χρησιμοποιεί χιλιάδες ήχους και τους συναρμολογεί σε διαφορετικά μοντέλα με βάση την εκάστοτε διάθεση του χρήστη.

«Η όλη ιδέα είναι να δημιουργήσουμε ηχητικά τοπία που είναι προσαρμοσμένα στον κάθε ακροατή, εξατομικευμένα. Αλλά (από την Warner) μας ρώτησαν, “Είστε σε θέση να φτιάξετε ένα ολόκληρο άλμπουμ;” Ετσι δεχτήκαμε, σαν να επρόκειτο για ένα πείραμα» δήλωσε ο συνιδρυτής και sound designer της Endel, Ντμίτρι Εβγκράβοφ.

«Είμαι πεπεισμένος πως όσοι ακροατές μας υποφέρουν από έντονο άγχος, θα απολαύσουν αυτά τα αλμπουμ και θα καταφέρουν να βελτιώσουν τη διάθεσή τους» σημειώνει με τη σειρά του ο Κέβιν Γκορ, πρόεδρος της Warner Music Group.

Τα επόμενα 15 άλμπουμ θα είναι αφιερωμένα σε άλλες ανθρώπινες «διαθέσεις», όπως η ξεκούραση, ενώ κάποια άλμπουμ θα έχουν στόχο να συνοδεύουν ιδανικά τον χρήστη καθ’ οδόν για την εργασία του, ας πούμε.

Για τον λόγο αυτό ο Σταβίτσκι σχεδιάζει να τελειοποιήσει ένα λογισμικό μέσω του οποίου η Endel θα μπορεί να παρακολουθεί τον ρυθμό της καθημερινής ζωής των χρηστών μέσω στοιχείων όπως τον τρόπο οδήγησης ή τα χόμπι τους, δημιουργώντας αυτόματα ένα εξατομικευμένο ηχητικό «χαλί» που θα τους βοηθάει να χαλαρώνουν καλύτερα στο τέλος της ημέρας.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...