383
Αντιμετώπιση ουρλιαχτών και κλάματος μωρών σε αεροπλάνο: η Japan Airlines φαίνεται να βρήκε την λύση | Jetblue

Εικονίδιο θα προειδοποιεί για το πού κάθονται μωρά στα αεροπλάνα

Protagon Team Protagon Team 27 Σεπτεμβρίου 2019, 15:10
Αντιμετώπιση ουρλιαχτών και κλάματος μωρών σε αεροπλάνο: η Japan Airlines φαίνεται να βρήκε την λύση
|Jetblue

Εικονίδιο θα προειδοποιεί για το πού κάθονται μωρά στα αεροπλάνα

Protagon Team Protagon Team 27 Σεπτεμβρίου 2019, 15:10

Οσο αξιαγάπητα και αν είναι γενικώς τα μωρά, άλλο τόσο… ανυπόφορα μπορεί να γίνουν μέσα σε ένα αεροπλάνο. Πόσες φορές έχουμε ακούσει από φίλους την φράση «άστα, καθόμουν δίπλα σε μωρό»; Και πόσες φορές την έχουμε «πατήσει» οι ίδιοι;

Αν το σκεφτείτε το πιο εκνευριστικό κομμάτι σε όλη αυτή την εμπειρία είναι αυτό της έκπληξης. Πόσο πιο υποφερτή θα ήταν όλη αυτή διαδικασία εάν τουλάχιστον γνωρίζαμε ότι θα ταξιδέψουμε δίπλα σε ένα μωράκι; Ε, λοιπόν φαίνεται ότι το στοιχείο της έκπληξης παύει να υφίσταται, τουλάχιστον για τους ταξιδιώτες που επιλέγουν την Japan Airlines (JAL). Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε ένα ηλεκτρονικό εργαλείο κρατήσεων στο οποίο μπορεί κανείς να δει εάν και πού θα βρίσκονται μωρά στο αεροσκάφος.

Οταν οι επιβάτες με παιδιά ηλικίας μεταξύ οκτώ ημερών και δύο ετών κλείσουν τα εισιτήρια τους θα εμφανίζεται αυτόματα ένα εικονίδιο παιδιού στο σχέδιο του καθίσματος, ειδοποιώντας τους άλλους επιβάτες που δεν έχουν ακόμη επιλέξει τις θέσεις τους. Ετσι, σε περίπτωση που κανείς θέλει να αποφύγει πάση θυσία τα μικρά αξιαγάπητα πλην φασαριόζικα μωρά, μπορεί πλέον να το κάνει με μεγάλη ευκολία. Η JAL επεσήμανε πάντως ότι το νέο χαρακτηριστικό δεν εγγυάται ότι οι επιβάτες δεν θα βρεθούν σε «απόσταση βολής» από τους μικρούς «ταραξίες».

Για παράδειγμα το εικονίδιο δεν θα εμφανίζεται εάν οι επιβάτες είχαν κάνει κράτηση μέσω κάποιου τρίτου (τουριστικό γραφείο) ή εάν βρέθηκαν στην πτήση τελευταία στιγμή λόγω αλλαγής αεροσκάφους, αναφέρει η ιστοσελίδα της JAL. Τουλάχιστον μια ακόμη ιαπωνική αεροπορική εταιρεία, η All Nippon Airways, θα προσφέρει την ίδια υπηρεσία για τους πελάτες της.

Οπως αναφέρει ο Guardian, η κίνηση αυτή της Japan Airlines έγινε δεκτή μετ’ επαίνων από ορισμένους χρήστες των κοινωνικών μέσων.

«Ευχαριστώ από καρδιάς την Japan Airlines που μας ενημερώνει για το πού θα καθίσουν τα μωρά», έγραψε στο Twitter ο Ραχάτ Αχμέντ, ένας επιχειρηματίας από την Νέα Υόρκη. «Αυτό θα έπρεπε πραγματικά να είναι υποχρεωτικό για όλες τις εταιρείες». Στην συνέχεια ο κ. Αχμέντ ασκεί κριτική στην Qatar Airways διότι βρέθηκε να κάθεται «δίπλα σε τρία μωρά που ούρλιαζαν» σε πτήση από την Νέα Υόρκη στην Ντόχα.

Κάποιοι άλλοι αντέδρασαν εντελώς διαφορετικά, τονίζοντας ότι «όλοι έχουμε υπάρξει μωρά και πως πρέπει να μάθουμε να είμαστε πιο ανεκτικοί αλλιώς σύντομα θα αρχίσουμε να χρειαζόμαστε έναν χάρτη θέσεων για εκείνους που τους τρέχουν τα σάλια όταν κοιμούνται, για όσους κλάνουν ή για αυτούς που μεθούν, κ.ο.κ.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...