495
|

ΔΕΗ: Πάνω από 20 ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία σε όλη την Ελλάδα

Protagon Team Protagon Team 5 Απριλίου 2024, 12:10

ΔΕΗ: Πάνω από 20 ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία σε όλη την Ελλάδα

Protagon Team Protagon Team 5 Απριλίου 2024, 12:10

Ανανεωμένο και με νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης άνοιξε ξανά τις πόρτες του, για επισκέπτες και πελάτες, το κατάστημα ΔΕΗ την Ακτή Δυμαίων 15, στην Πάτρα. Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο, το νέο κατάστημα σχεδιάστηκε έχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο με στόχο να παρέχει μία μοναδική εμπειρία στη νέα, ψηφιακή εποχή.

Oπως ενημερώνει η ΔΕΗ, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της έχουν ξεπεράσει τα 20 με τον μετασχηματισμό του δικτύου να προχωρά δυναμικά, σε όλη την Ελλάδα. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.

Τα ανασχεδιασμένα καταστήματα ΔEΗ λειτουργούν καθημερινά από τις 07:30 έως τις 20:00, καθώς και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών μέσω του myΔEΗ 24/7.

Επιπλέον, κάποια από τα νέα καταστήματα, μεταξύ των οποίων και της Πάτρας, είναι ανοιχτά για το κοινό και Σάββατο από τις 08:30 έως τις 15:00.

Με τον καινούργιο σχεδιασμό, οι επισκέπτες απολαμβάνουν πλέον εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:

Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔEΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

Νέες υπηρεσίες και προϊόντα

Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔEΗ, επί παραδείγματι το ΔEΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης.

Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και να ενημερωθούν για νέα εργαλεία, όπως το e-SelfMetering, με το οποίο αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καταχωρίζοντας οι ίδιοι την πραγματική κατανάλωσή τους.

Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν το νέο σταθερό προϊόν ΔEΗ myBusiness Enter για επιχειρήσεις που παρουσίασε η ΔEΗ πριν λίγες ημέρες, με σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης δωδεκάμηνης διάρκειας, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, χωρίς μηχανισμό διακύμανσης.

Παράλληλα, όλοι οι επαγγελματίες απολαμβάνουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου που λειτουργεί αποκλειστικά για επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους, ενώ ειδικά για το νέο σταθερό προϊόν ΔEΗ myBusiness Enter παρέχεται δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω VideoCall ή LiveChat, στον χρόνο που εξυπηρετεί κάθε πελάτη.

Επιπλέον, οικιακοί και εταιρικοί πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ή το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο.

Οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν και για όλες τις ενεργειακές λύσεις ΔEΗ σχετικά με φωτοβολταϊκά συστήματα και αντλίες θερμότητας, ενώ στον ειδικό χώρο τεχνολογίας βρίσκουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους.

Τέλος, η ΔEΗ από τις 15 Απριλίου θα προσφέρει 50% έκπτωση σε επιλεγμένα προϊόντα smart living, αποκλειστικά για τους πελάτες που θα πραγματοποιήσουν την αγορά στο κατάστημα της Πάτρας και μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...