757
Η εικονογράφηση του συλλεκτικού μπουκαλιού με θέμα από τη Μινωική εποχή | Coca Cola Τρία Έψιλον

Πώς γιορτάζουν την Κρήτη η Coca Cola και η Coca Cola Tρία Εψιλον

Avatar Advertorial 19 Ιουνίου 2017, 15:44
Η εικονογράφηση του συλλεκτικού μπουκαλιού με θέμα από τη Μινωική εποχή
|Coca Cola Τρία Έψιλον

Πώς γιορτάζουν την Κρήτη η Coca Cola και η Coca Cola Tρία Εψιλον

Avatar Advertorial 19 Ιουνίου 2017, 15:44

Η Κρήτη δεν βρίσκεται απλώς στην Ελλάδα. Είναι η Ελλάδα. Ή καλύτερα είναι μια μικρογραφία της. Μια Ελλάδα που αντί για 132.000 (σχεδόν) τετραγωνικά χιλιόμετρα, εκτείνεται σε κάτι παραπάνω από 8.300.

Την σημασία και την ιδιαιτερότητα της Μεγαλονήσου αντιλαμβάνονται τόσο η Coca Cola όσο και η Coca Cola Τρία Έψιλον και για τον λόγο αυτόν αποφάσισαν να την τιμήσουν γιορτάζοντας την πολυετή παρουσία τους στο νησί τόσο σε εμπορικό όσο και σε παραγωγικό επίπεδο. Η αρχή έγινε με ένα συλλεκτικό μπουκάλι, φιλοτεχνημένο από έλληνες καλλιτέχνες, μέσα στο οποίο φωλιάζουν χαρακτηριστικά της μυθολογίας και της αρχαιοελληνικής παράδοσης του νησιού: οι τοιχογραφίες της Κνωσού, ο μύθος της Αριάδνης, συμμάχου του Θησέα στην μάχη του με τον Μινώταυρο, αλλά και απεικονίσεις από τα «ταυροκαθάψια», ένα άθλημα της Μινωικής εποχής. Το εν λόγω μπουκάλι θα βρίσκεται αποκλειστικά στην Κρήτη για όλη τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού αντικαθιστώντας το κλασικό μπουκάλι της Coca Cola.

Είναι η πιο εξωστρεφής επικοινωνιακά από μια σειρά ενεργειών που έχουν ως στόχο να ενισχύσουν την εμπειρία ελλήνων και ξένων επισκεπτών, να ενδυναμώσουν την εμπορική δραστηριότητα των τοπικών επιχειρήσεων, να στηρίξουν τους νέους της Κρήτης με προγράμματα ανάπτυξης δεξιοτήτων και ενίσχυσης της νεανικής επιχειρηματικότητας και, εντέλει, να προβάλουν το νησί ως διεθνή τουριστικό προορισμό.

Coca-Cola Krete_bottleΟδεύοντας προς την κορύφωση του ελληνικού καλοκαιριού, από τις 24 Ιουλίου και για περίπου δύο εβδομάδες, δράση αναλαμβάνει στην Κρήτη το Coca Cola Pop Up Store, το κινητό κατάστημα με τα συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα. Η βασική αποστολή του θα είναι να επισκεφθεί διάφορα σημεία στο νησί αλλά ο ουσιαστικός ρόλος του δεν είναι άλλος από το να γίνει το meeting point των απανταχού  fans και όχι μόνο, κάτι που αναμένεται να τονώσει και την τοπική εμπορική κίνηση.

Από τη γιορτή αυτή δε θα μπορούσαν να απουσιάζουν φυσικά τα social media. Μέσα από αυτά η Coca Cola επέλεξε φέτος την Κρήτη ως έπαθλο διεθνούς διαγωνισμού. Νέοι από 10 χώρες που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν πλούσια δώρα αλλά και το μεγάλο έπαθλο: περισσότεροι από 50 τυχεροί θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Κρήτη κερδίζοντας ονειρεμένες καλοκαιρινές διακοπές στο πανέμορφο νησί, αλλά και ξεχωριστές εμπειρίες και εκπλήξεις που έχουν σχεδιαστεί μόνο για εκείνους. 

Το καλύτερο όμως το αφήσαμε για το τέλος. Στο πλαίσιο των δράσεων για την Κρήτη, οι Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον φέρνουν στο νησί ξεχωριστά προγράμματα για την ανάπτυξη της νεανικής επιχειρηματικότητας. Νέοι που επιθυμούν να αναπτύξουν επαγγελματικές δεξιότητες αλλά και νέοι που αναζητούν υποστήριξη για το πώς θα αναπτύξουν τις  επιχειρήσεις τους είναι ευπρόσδεκτοι να μοιραστούν τα όνειρά τους. Το πρόγραμμα Counting Stars που επισκέφθηκε τον Μάιο τα Χανιά και το Ηράκλειο προσέφερε αυτό ακριβώς που υπονοεί το όνομά του. Πιο συγκεκριμένα διοργανώθηκαν σεμινάρια επιχειρηματικότητας με έμφαση στον τουρισμό, συμβουλευτική υποστήριξη και δυνατότητες δικτύωσης. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από την ΜΚΟ «MeXoXo» και υποστήριξε περίπου 100 νέους που στην πλειοψηφία τους διατηρούν επιχειρήσεις οι οποίες συνδέονται με τον τουρισμό ή επιθυμούν να δημιουργήσουν μια καινούργια.

Κι αν το καλοκαίρι, όπως κάθε τι ωραίο σε αυτή τη ζωή, τελειώνει γρήγορα, η Coca Cola δεν πτοείται. To πρόγραμμα Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Τρία Έψιλον θα ταξιδέψει στο Ηράκλειο το φθινόπωρο, με στόχο την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των νέων 18-30 ετών στη χώρα μας και με βασικό μήνυμα «Εμπνεύσου, Διεκδίκησε, Πέτυχε». Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, παρέχοντάς τους, χωρίς οικονομική επιβάρυνση, δεξιότητες, επαγγελματική καθοδήγηση και δυνατότητες δικτύωσης ώστε να  διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης με επιτυχία. Οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν ειδικά σεμινάρια, ενώ όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν πρόσβαση και στην e-learning πλατφόρμα του προγράμματος.

Σίγουρα όλη αυτή η κινητικότητα της εταιρείας στη μεγαλόνησο δεν είναι κάτι που προέκυψε ξαφνικά: Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον έχουν με την Κρήτη μια εδραιωμένη σχέση που φέτος γιορτάζει τα δέκα της χρόνια! Τόσα είναι και τα χρόνια που λειτουργεί η μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης στο Ηράκλειο. Μία υπερσύγχρονη εγκατάσταση με τρεις γραμμές παραγωγής, ικανή να παράγει 18 εκατ. λίτρα αναψυκτικών ετησίως, η οποία καλύπτει τις ανάγκες όχι μόνο της Κρήτης αλλά και αυτές των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων

Σήμερα, στην μονάδα της Κρήτης απασχολούνται 107 εργαζόμενοι, τόσο στο κομμάτι της παραγωγής όσο και στις πωλήσεις. Το συνεργαζόμενο δίκτυο αριθμεί αυτήν την στιγμή 80 χονδρέμπορους που με την σειρά τους διανέμουν τα προϊόντα της Coca Cola σε περίπου 10.000 σημεία πώλησης σε όλη την Κρήτη, στηρίζοντας την τοπική οικονομία αλλά και την τοπική εμπορική δραστηριότητα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...