307
|

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς ξεχώρισε στα Shopper Marketing Awards 2022 και στα Superbrands Greece 2021-2022;

Protagon Team Protagon Team 2 Δεκεμβρίου 2021, 16:23

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς ξεχώρισε στα Shopper Marketing Awards 2022 και στα Superbrands Greece 2021-2022;

Protagon Team Protagon Team 2 Δεκεμβρίου 2021, 16:23

Η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για όσα συμβαίνουν γύρω μας. Για τον κόσμο στον οποίο ζούμε, τον τόπο μας, την κοινωνία, το περιβάλλον, τους ανθρώπους της, τους συνεργάτες της, τους πελάτες της και την αγορά ευρύτερα. Και οι διακρίσεις στα Shopper Marketing Awards 2022 και στα Superbrands Greece 2021-2022 αποτελούν μια επιβράβευση, που αντανακλά την υπόσχεση της ΑΒ Βασιλόπουλος να γίνεται συνεχώς καλύτερη.

Πιο συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έλαβε την κορυφαία διάκριση ως «Retailer of The Year» στα Shopper Marketing Awards  2022, για την προσαρμοστικότητά της στις νέες συνθήκες που έφερε η πανδημία, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της, πάντα με στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες της.

Επιπλέον απέσπασε 4 ακόμη βραβεία:

  • Gold και Platinum στην κατηγορία “Customer Loyalty & Engagement” για το πρόγραμμα πιστότητας «AB Plus: Ένας κόσμος γεμάτος προνόμια για όλους και τον καθένα ξεχωριστά».
  • Gold στην κατηγορία “Insights-Driven Shopper Marketing Campaigns” για το πρόγραμμα πιστότητας «ΑΒ Plus Προσφορές Μόνο για σένα».
  • Silver στην κατηγορία “Store”, για το έργο «AΒ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ: Το νέο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος, στο ιστορικό κτήριο Ηλύσια στη Θεσσαλονίκη», μία επένδυση 1,4 εκατομμυρίων, στην καρδιά του ιστορικού και εμπορικού κέντρου της συμπρωτεύουσας.

Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναδείχθηκε ανάμεσα στις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού, “Superbrands Greece 2021-2022”, αναγνωρίστηκε για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και τη δύναμη της φήμης, την αξιοπιστία και μακροχρόνια συνέπεια, και την Εταιρική Υπευθυνότητα στους τομείς της αγοράς, των εργασιακών σχέσεων, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Οι τιμητικές αυτές διακρίσεις φέρνουν στη ζωή τον σκοπό της ΑΒ να δίνει το καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά. Γιατί είναι μια εταιρεία που καινοτομεί, εξελίσσεται και «απαντά» με επιλογές, λύσεις και ιδέες στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της, χτίζοντας μαζί τους μια σταθερή σχέση εμπιστοσύνης.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...