Οι καταλήψεις σχολικών μονάδων με πρόσχημα την εναντίωση στην υποχρεωτική χρήση μάσκας ή/και βασικό αίτημα τη μείωση του αριθμού των μαθητών στις αίθουσες λόγω κορονοϊού, φθάνουν πλέον τις 200. Οι αντιδράσεις γονέων που βλέπουν για ακόμη μία χρονιά τα παιδιά τους να μην μπορούν να κάνουν μάθημα έφεραν κύμα καταγγελιών στην Εισαγγελία Πρωτοδικών, για να ακολουθήσουν οι σαφείς και αυστηρές οδηγίες του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Βασίλη Πλιώτα, προς τους κατά τόπους εισαγγελείς (περισσότερα εδώ).
Η πρώην υπουργός Παιδείας και Επίτροπος στην ΕΕ, Αννα Διαμαντοπούλου, τονίζει ωστόσο ότι πάνω από όλα, η απάντηση στις καταλήψεις πρέπει και μπορεί να είναι παιδαγωγική, με αναπλήρωση των μαθημάτων σε αργίες και διακοπές, ώστε να μην χαθεί ούτε μία ώρα διδασκαλίας.
«Καταλήψεις Σχολείων! Η ετήσια επίθεση στους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή της η κυρία Διαμαντοπούλου για να συμπληρώσει:
«Η απάντηση μπορεί να είναι μόνο παιδαγωγική. Ανακοινώνεται για κάθε σχολείο πρόγραμμα πλήρους αναπλήρωσης των μαθημάτων που χάνονται σε Σ/Κ , αργίες και διακοπές. Ούτε μια ώρα διδασκαλίας χαμένη».
Καταλήψεις Σχολείων!Η ετήσια επίθεση στους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές.Η απάντηση μπορεί να είναι μόνο παιδαγωγική.Ανακοινώνεται για κάθε σχολείο,πρόγραμμα πλήρους αναπλήρωσης των μαθημάτων που χάνονται σε
Σ/Κ , αργίες και διακοπές.Ούτε μια ώρα διδασκαλίας χαμένη .— Anna Diamantopoulou (@adiamantopoulou) September 23, 2020
Σύμφωνα με την υφυπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, παρά το γεγονός ότι οι καταλήψεις σχολείων έχουν φθάσει τις 200 σε ολόκληρη τη χώρα, το φαινόμενο θα ατονήσει.
«Βλέπω να φθίνει το κίνημα αυτό. Πιστεύω ότι θα ατονήσει αυτό το πράγμα», εκτίμησε σε δηλώσεις της στον ραδιοφωνικό σταθμό «Θέμα 104,6».
«Πιστεύω ότι η θέση των παιδιών είναι μέσα στην τάξη και οι μεγαλύτερες μάχες δίνονται με ανοιχτά τα σχολεία» πρόσθεσε η υφυπουργός Παιδείας, ενώ όσον αφορά τα αιτήματα των καταλήψεων, είπε: «Αυτό που συμβαίνει μέσα στις σχολικές μονάδες υπό κατάληψη έχει ένα κοινό χαρακτηριστικό με αιτήματα που έχουν διακινηθεί στην Ελλάδα και κάποια που έχουν τοπικά χαρακτηριστικά. Αυτό που έχει δοθεί ως κατεύθυνση σε διευθυντές σχολείων και διευθυντές εκπαίδευσης είναι να εξηγήσουν στα παιδιά τις νέες συνθήκες και γιατί έχουν επιβληθεί αυτά τα μέτρα».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News