Μία ιαπωνική εταιρεία σιδηροδρόμων ζήτησε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό -μετακινούμενοι εργαζόμενοι στην πόλη Νοτογκάβα- επειδή ένας συρμός με προγραμματισμένο δρομολόγιο αναχώρησε από τον σταθμό 25 δευτερόλεπτα πριν την ώρα του. Το συμβάν είναι το δεύτερο μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, αφού ίδιο περιστατικό έγινε και τον περασμένο Νοέμβριο.
Αν και κανείς δεν έχασε το τρένο, η απολογία του διευθυντή της σιδηροδρομικής εταιρείας, όπως την κατέγραψε το ΒΒC, ήταν λακωνική, αλλά ουσιώδης: «Ταλαιπωρήσαμε πολύ τους πελάτες μας, είμαστε αδικαιολόγητοι».
Υπερβολές; Αν έχουμε κατά νου την ελληνική εμπειρία, σίγουρα ναι. Οχι όμως για την Ιαπωνία.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Japan Today, ο μηχανοδηγός θεώρησε εσφαλμένα ότι η αναχώρηση ήταν προγραμματισμένη στις 7.11, αντί του ορθού 7.12. Ετσι έκλεισε τις πόρτες του τρένου. Αν και αμέσως κατάλαβε ότι βιάστηκε και θα μπορούσε «να αποφύγει την ντροπή» της πρόωρης αναχώρησης, ξεκίνησε 25 δευτερόλεπτα νωρίτερα επειδή δεν είδε κανέναν άλλον στην αποβάθρα.
Το ζήτημα αυτό στην Ιαπωνία είναι κεφαλαιώδους σημασίας, διότι οι εταιρείες των σιδηροδρομικών δικτύων έχουν γενικώς υπόληψη για την ακρίβεια και τη συνέπειά τους – και σχολιάστηκε στα Μέσα παρ’ όλο που ουδείς, τελικά, ταλαιπωρήθηκε.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News