287
Στην πλατεία Πικαντίλι θα τοποθετηθεί αυτή η γιγάντια προηγμένη οθόνη που θα προβάλλει προσωποποιημένες διαφημίσεις σε περαστικούς και οδηγούς | Landsec

Eφθασε ο Big Brother της διαφήμισης

Protagon Team Protagon Team 19 Οκτωβρίου 2017, 19:39
Στην πλατεία Πικαντίλι θα τοποθετηθεί αυτή η γιγάντια προηγμένη οθόνη που θα προβάλλει προσωποποιημένες διαφημίσεις σε περαστικούς και οδηγούς
|Landsec

Eφθασε ο Big Brother της διαφήμισης

Protagon Team Protagon Team 19 Οκτωβρίου 2017, 19:39

Η βιομηχανία του μάρκετινγκ προχωρά σε ένα εντυπωσιακό από τεχνολογικής άποψης πρότζεκτ το οποίο όμως εγείρει θέματα προσωπικών δεδομένων και γενικότερα ζητήματα ηθικής τάξεως. Οπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Daily Mail στην διάσημη πλατεία Πικαντίλι, στο Λονδίνο, θα εγκατασταθεί τις προσεχείς εβδομάδες ένα προηγμένο σύστημα προβολής διαφημίσεων.

Το σύστημα αυτό αποτελείται από μια γιγάντια οθόνη και πολλές μικρές κάμερες οι οποίες έχουν την ικανότητα αναγνώρισης προσώπων. Το σύστημα ανάλογα με το φύλο, την ηλικία ακόμη και την διάθεση που φαίνεται να έχει κάποιος περαστικός θα προβάλει προσωποποιημένες διαφημίσεις. Επιπλέον οι κάμερες θα αναγνωρίζουν εκτός από πρόσωπα και μάρκες αυτοκινήτων ώστε να προβάλουν αναλόγως  προσωποποιημένες διαφημίσεις στους οδηγούς και τους επιβάτες των οχημάτων που κινούνται στην πλατεία.

Δείτε το βίντεο για την νέα οθόνη στην Πικαντίλι:

Η οθόνη είναι δημιουργία της εταιρείας Landsec και θα έχει έκταση παρόμοια με εκείνη τεσσάρων γηπέδων του τένις. Παρά το μέγεθος της η οθόνη θα διαθέτει εκπληκτική ανάλυση εικόνας και πιστότητα χρωμάτων.

Επιπλέον το σύστημα θα παρέχει σε όσους βρίσκονται στην πλατεία και δωρεάν ασύρματη σύνδεση με το Internet (Wi-Fi) με τους ειδικούς της τεχνολογίας όμως να επισημαίνουν ότι όποιος κάνει χρήση αυτής της υπηρεσίας στην ουσία θα δίνει την ευκαιρία στους διαχειριστές του συστήματος να γνωρίζουν τι έκανε όσο ήταν online. Ετσι το σύστημα θα μπορεί να προβάλλει και προσωποποιημένες διαφημίσεις στους ανθρώπους που βρίσκονται στην πλατεία βάση της online… συμπεριφοράς τους.

Ηδη κορυφαία brand names όπως η Coca-Cola, η Hyundai, η Samsung και η L’Oreal έχουν συμφωνήσει να διαφημίζονται από το νέο σύστημα στην Πικαντίλι. Η οθόνη θα γεμίζει με τα λογότυπα των εταιρειών για 30 δευτερόλεπτα κάθε δέκα λεπτά και στην συνέχεια η οθόνη θα χωρίζεται στα έξι και θα προβάλλονται βίντεο, αθλητικές ειδήσεις, υλικό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

3

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...