Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, o ιδρυτής του Facebook, του κορυφαίου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, απέρριψε σήμερα τα σχόλια του Ντόναλντ Τραμπ ότι το Facebook ήταν πάντα πολιτικά προκατειλημμένο εναντίον του.
«Ο Τραμπ λέει ότι είμαστε εναντίον του ενώ οι Φιλελεύθεροι (Αριστεροί) λένε ότι τον βοηθήσαμε. Ολοι είναι αναστατωμένοι αλλά αυτό συμβαίνει όταν δίνεις φωνή σε όλους και δημιουργείς μια πλατφόρμα όπου φιλοξενείς όλες τις ιδέες» τόνισε ο Ζάκερμπεργκ με ανάρτησή του -πού αλλού;- στο Facebook.
O 33χρονος δισεκατομμυριούχος -για τον οποίον πολλοί είναι αυτοί που λένε ότι σκοπεύει σύντομα να διεκδικήσει έναν ρόλο στην κεντρική πολιτική σκηνή των ΗΠΑ- υπογράμμισε ότι ο ρόλος του μέσου κοινωνικής δικτύωσης είχε θετικό αποτύπωμα στις εκλογές του Νοεμβρίου 2016 και περιέγραψε ότι μόνο η εκστρατεία που έγινε για μεγαλύτερη συμμετοχή των εκλογέων οδήγησε δύο εκατ. περισσότερους Αμερικανούς στις κάλπες.
Ωστόσο ο Ζάκερμπεργκ δεν παρέλειψε να δεχτεί ότι το Facebook είχε ενδεχομένως και κάποιον αρνητικό ρόλο, χωρίς ωστόσο να το παραδεχτεί ευθέως, ούτε να δώσει πολιτικό πρόσημο, αν δηλαδή τα λεγόμενα fake news ωφέλησαν τον Τραμπ ή τη Χίλαρι Κλίντον.
«Μετά τις εκλογές έκανα ένα σχόλιο πως θεωρούσα “τρελή” την ιδέα ότι η παραπληροφόρηση στο Facebook άλλαξε τις εκλογές. Το να αποκαλώ κάτι τέτοιο “τρελό” είναι απορριπτέο και το μετανιώνω. Είναι πολύ σοβαρό όλο αυτό για να το αποκαλούμε “τρελό”», σημείωσε ο νεαρός γίγαντας του Διαδικτύου, ο οποίος κατέληξε ότι θα συνεχίσει να εργάζεται για το καλό της Δημοκρατίας. Είναι αυτό ένα ακόμα «πολιτικό» μήνυμα του Ζάκερμπεργκ;
Την Τετάρτη ο πρόεδρος των ΗΠΑ κατηγόρησε με tweet του το Facebook του Ζάκεργμπεργκ για «αντι-Τραμπ» συμπαιγνία. Το ίδιο ισχυρίστηκε και για τη αμερικανική εφημερίδα New York Times και την Washington Post.
Facebook was always anti-Trump.The Networks were always anti-Trump hence,Fake News, @nytimes(apologized) & @WaPo were anti-Trump. Collusion?
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) September 27, 2017
Εν τω μεταξύ την 1η Νοεμβρίου καταθέτουν στη Γερουσία οι εκπρόσωποι της Google, του Facebook και του Τwitter σε σχέση με τη ρωσική ανάμειξη στις εκλογές.
Το Facebook θα παραδώσει πάνω από 3.000 πολιτικές διαφημίσεις στους ανακριτές του Κογκρέσου που διερευνούν την πιθανότητα εμπλοκής της Ρωσίας στις εκλογές των ΗΠΑ. Ο ιστότοπος πιστεύει ότι οι διαφημίσεις αγοράστηκαν κατά πάσα πιθανότητα από Ρώσους κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας του 2016 και μετά από αυτήν.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News