Από τις αρχές του περασμένου καλοκαιριού, το TripAdvisor, μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές ιστοσελίδες παγκοσμίως, εφαρμόζει σημαντικές αλλαγές τόσο στον τρόπο λειτουργίας, όσο και τη «φιλοσοφία» του. Τον Μάιο, λοιπόν, άλλαξε τον τρόπο κατάταξης της δημοτικότητας ξενοδοχείων, εστιατορίων και αξιοθέατων, πειράζοντας τον αλγόριθμό του ώστε να αναλύσει τις κριτικές που έχει λάβει ως και σε βάθος 15ετίας!
Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, στις αρχές του Οκτώβρη ανακοίνωσε πως οι βόλτες με ελέφαντες, το κολύμπι πλάι σε δελφίνια και οι… στενές επαφές με τίγρεις και λιοντάρια ανήκουν για την πλατφόρμα στο παρελθόν. Παύει, όπως και ο πάροχός του, Viator, να διαθέτει εισιτήρια για δραστηριότητες που περιλαμβάνουν επαφή των ταξιδιωτών με άγρια ζώα υπό εξαφάνιση ή σε καθεστώς αιχμαλωσίας.
Με τη συμβολή φιλοζωικών οργανώσεων, όπως People for the Ethical Treatment of Animals (PETA), Association of Zoos and Aquariums (AZA), Global Wildlife Conservation (GWC), και έπειτα από ζυμώσεις έξι μηνών, πάρθηκε η εν λόγω απόφαση, με στόχο να προστατευθούν τα δικαιώματα των ζώων.
We will stop booking attractions that come into contact with captive wild animals or endangered species. More info: https://t.co/rE2CyYbUaq pic.twitter.com/GLgFvgPAfO
— TripAdvisor (@TripAdvisor) 12 Οκτωβρίου 2016
Η Στέφανι Σο από την οργάνωση PETA δήλωσε πως «επικροτούν την απόφαση», καθώς θα βοηθήσει να ευαισθητοποιηθούν οι ταξιδιώτες που μέχρι σήμερα προτιμούσαν τέτοιου τύπου δραστηριότητες, καθώς η εκπαίδευση των ζώων ώστε να έρχονται σε -ακίνδυνη- επαφή με ανθρώπους είναι συχνά βάναυση και σκληρή.
Μαζί με τη γνωστοποίηση της απόφασής του, το TripAdvisor ανακοίνωσε τη δημιουργία πλατφόρμας που θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος και, σε συνεργασία με τις παραπάνω οργανώσεις, σκοπό θα έχει να εκπαιδεύσει τους τουρίστες σχετικά με την άγρια ζωή.
Δείτε εδώ την πλήρη ανακοίνωση του TripAdvisor
«Πιστεύουμε πως οι προσπάθειές μας θα βοηθήσουν τους ταξιδιώτες που σκέφτονται λίγο παραπάνω τις επιλογές του, για το αν θα επισκεφθούν ή όχι έναν χώρο με άγρια ζώα και εν συνεχεία να γράψουν κριτικές με μεγαλύτερο νόημα», σημείωσε ο συνιδρυτής του TripAdvisor, Στίβεν Κάουφερ.
How TripAdvisor Will Do Our Part to Raise the Global Standard of Care for Animals in Tourism: https://t.co/Fg2h2pexwS from CEO @kaufer pic.twitter.com/tvCIsW9zN2
— TripAdvisor (@TripAdvisor) 13 Οκτωβρίου 2016
Ολα τα θεάματα που σχετίζονται με άγρια ζώα θα βρίσκονται στην ιστοσελίδα, μόνο που θα φέρουν μια διακριτική ένδειξη, μια πατημασιά ζώου, η οποία θα οδηγεί στη νέα πλατφόρμα.
Οι κρατήσεις και οι πωλήσεις των εν λόγω εισιτηρίων σταματούν άμεσα, όμως το νέο εγχείρημα θα ολοκληρωθεί περί τις αρχές του 2017.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News