527
| CreativeProtagon

Tο beef για τη φέτα μας μάρανε 

|CreativeProtagon

Tο beef για τη φέτα μας μάρανε 

Τι θέλαμε για να αποφασίσουμε σε ποιον θα ρίξουμε την ψήφο μας στις ευρωεκλογές που πλησιάζουν και γενικώς τι έλειπε από τη ζωή μας αυτή τη στιγμή; Οπωσδήποτε ένα beef για τη φέτα, μια tiktokική αντιπαράθεση μεταξύ πολιτικών αρχηγών για την τιμή της, για να δούμε ποιος τα λέει καλύτερα.

Το θέμα ξεκίνησε από τη Βουλή, όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης έφερε το παράδειγμα της φέτας υποστηρίζοντας ότι η χώρα μας δεν είναι η ακριβότερη στο συγκεκριμένο προϊόν, καθώς η τιμή της στην Ελλάδα είναι 6,28 ευρώ. Μετά η κόντρα μεταφέρθηκε  στα κοινωνικά δίκτυα, όπου ο Στέφανος Κασσελακης έκανε βίντεο-σαφάρι σε σούπερ μάρκετ, ψάχνοντας φέτα σ’ αυτή την τιμή ανά κιλό και λέγοντας ότι δεν βρίσκει, ενώ ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργό και κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης ανταπάντησε, και πάλι μέσω Tik Tok, ότι ο Πρωθυπουργός ουδέποτε μίλησε για το κιλό τη φέτα, αλλά για το μισό κιλό, κι ότι ο Στέφανος Κασσελάκης εκτός από τη γελοιοποίησή του έδειξε ακόμη χαμηλότερες τιμές στη φέτα στο βίντεο του.

Αναμένουμε τώρα την απάντηση του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ για να συνεχιστεί το «μπιφ», όπως συνηθίσαμε να λέμε τις κόντρες, οι οποίες, ως νέου τύπου σίριαλ, μεταφέρονται στις οθόνες και αναζητούν θεατές. Στο μεταξύ, το καλάθι αυτών των θεατών στο σούπερ μάρκετ γίνεται όλο και πιο ελαφρύ και το κεφάλι τους όλο και πιο βαρύ από την έγνοια της επιβίωσης μέσα σ’ ένα δυστοπικό περιβάλλον ακριβείας, όπου η κάλυψη των υποχρεώσεων έχει μετατραπεί σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.

Το θέμα δεν είναι αν το μισό κιλό φέτας έχει 6,28, το θέμα είναι ότι και με αυτή την μέση τιμή πώλησης δυσκολεύεσαι πια να την αγοράσεις. Το θέμα είναι ότι δίπλα στη φέτα συνωστίζονται ένα κάρο τρόφιμα και προϊόντα των οποίων η τιμή είναι δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με το εισόδημα σου. Αυτό είναι το πρόβλημα γενικώς και ειδικώς, μ’ αυτό βασανιζόμαστε οι πολίτες αυτής της χώρας. Είναι τόσο ξεκάθαρο που το καταλαβαίνει κι ένα παιδί δημοτικού.

Η αντιπαράθεση για τη φέτα, έτσι όπως εξελίσσεται στην οθόνη μας, με ειρωνείες και διευκρινήσεις περί κιλού και μισόκιλου και με βιντεάκια λογικής tiktoker σε σούπερ μάρκετ, μοιάζει με κακόγουστο αστείο. Για να μην πω πόσο κακόγουστο φαντάζει το γεγονός ότι αναζητά τη φτηνή φέτα ένας άνθρωπος που έτσι όπως αποτυπώνει τη ζωή του δημοσίως, λέγοντας ότι έχει τόσα χρήματα ώστε να μη χρειάζεται να ξαναδουλέψει και επιδεικνύοντας τα ακριβά του ακίνητα ένα-ένα σε τηλεοράσεις, σκέφτεσαι μοιραία ότι όταν επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ, το πιθανότερο είναι ότι δεν κοιτάει καθόλου τις τιμές.

Συγγνώμη, αλλά εδώ και καιρό παρακολουθούμε ένα σουρεαλιστικό έργο. Τώρα είναι η φέτα πρωταγωνίστρια, πριν ήταν το ελαιόλαδο, πιο πριν το βρεφικό γάλα. Μονοπωλούν το ενδιαφέρον και δημιουργούν έντονες συζητήσεις και αντιπαραθέσεις, όπου ο εντυπωσιασμός μοιάζει τελικά να είναι το βασικό ζητούμενο. Όπως μια καλογυρισμένη μεν, πλην ανούσια, χολιγουντιανή ταινία.

Σαφώς και γίνονται προσπάθειες για το πολύπαθο και πολυσυζητημένο καλάθι της νοικοκυράς, συνεχίζει ωστόσο να γεμίζει αργά και βασανιστικά και χωρίς ουσιαστική διαφορά στο πορτοφόλι μας. Μέχρι να δούμε αυτή τη διαφορά, αν τη δούμε ποτέ, οι πόλεμοι που ξεσπούν για μεμονωμένα προϊόντα στην πολιτική αρένα είναι το κερασάκι στην τούρτα που θες να της δώσεις μία και να τη ρίξεις κάτω από νεύρα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...