Το «My Style Rocks» πολλοί μίσησαν, τη Φωτεινή Τράκα, το κορίτσι που στέφθηκε νικήτρια στον φετινό κύκλο, κανείς. Κι αν όχι κανείς, μάλλον λίγοι θα είναι εκείνοι που την αντιπάθησαν, ή που θεώρησαν ότι δεν άξιζε την πρώτη θέση. Στα σόσιαλ μίντια πάντως, τα σχόλια για τη Φωτεινή ήταν θετικά έως διθυραμβικά, απ’ την αρχή του ριάλιτι ως το τέλος του. Μέχρι και η Θέμις Μπαζάκα, η οποία ομολόγησε ότι καμιά φορά το βλέπει μαζί με τις φίλες της, είπε ότι η Φωτεινή είναι η αγαπημένη της παίκτρια γιατί «..αυτή είναι καλλιτέχνης, κάνει κάτι τρελούς συνδυασμούς ρούχων». Ακριβώς!
Η Ραμόνα Βλαντή, η νικήτρια του περσινού «My Style Rocks», είχε ξεχωριστό στυλ. Ωστόσο, το ταλέντο της στο ντύσιμο ανταγωνιζόταν με το ταλέντο της στο μπλαζέ ύφος και στην αντιδραστική συμπεριφορά, την οποία κατ’ επανάληψη βλέπαμε να μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Και μάλλον, ήταν κι ο καθοριστικός παράγοντας που την έκανε αγαπητή στο κοινό, παίζοντας ρόλο στην ανάδειξή της.
Αυτή τη φορά όμως, το κοινό δεν γοητεύτηκε κατά κύριο λόγο από σπόντες και αντιδραστικές απαντήσεις. Αυτή τη φορά το κοινό γοητεύτηκε πρωτίστως από εικόνες, οι οποίες, προσωπικά τουλάχιστον πιστεύω, ήταν κάτι περισσότερο από εικόνες ρούχων. Ήταν εικόνες που έμοιαζαν με ζωντανούς πίνακες ζωγραφικής. Στον φετινό κύκλο του «My Style Rocks», το κοινό είδε, εκτός από ριάλιτι, και ένα πραγματικά σπάνιο ταλέντο. Και το επιβράβευσε.
Το στυλ της Φωτεινής Τράκα, της 26χρονης Ελληνοαμερικανίδας διαγωνιζόμενης που έχει σπουδάσει Fashion Design στην Αγγλία, ήταν σαν μια εικαστική παρέμβαση στο χώρο. Και αυτομάτως, σ’ έκανε να καταλάβεις πώς το ντύσιμο μπορεί να γίνει καλλιτεχνικό έργο, πώς τα υφάσματα, οι υφές, τα χρώματα και τα σχέδιά τους, αλλά και ο τρόπος που τοποθετούνται το ένα πάνω απ’ το άλλο, μπορούν να δημιουργήσουν Τέχνη και να σε κάνουν να τα παρατηρείς, όπως παρατηρείς έναν πίνακα σε μια έκθεση ζωγραφικής.
Υπήρξαν πολλές εμφανίσεις της Φωτεινής, οι οποίες προς στιγμήν σ’ έκαναν να ξεχνάς ότι παρακολουθείς ριάλιτι, όπου λίγο πριν έχει ξεκατινιαστεί η τάδε παίκτρια με την άλλη ή κάποια έχει πλαντάξει στο κλάμα επειδή της έβαλε μικρό βαθμό η κριτική επιτροπή. Έβγαινε η Φωτεινή και προς στιγμήν νόμιζες ότι βλέπεις ένα σόου ανερχόμενου ταλαντούχου σχεδιαστή μόδας ή μια δημιουργία επιδέξιου ενδυματολόγου για κάποια κινηματογραφική ταινία.
Και παρατηρώντας την, όσο υπερβολικό κι αν σου φαινόταν κάποιες φορές το ντύσιμό της, όσο κι αν αναρωτιόσουν «μα πώς γίνεται να κυκλοφορήσει κανείς έξω ντυμένος έτσι;», δεν μπορούσες παρά να παραδεχτείς ότι πίσω του έκρυβε μια καλλιτεχνική φλέβα και φαντασία, αλλά και μια πρωτοτυπία στη σύλληψη. Καταλάβαινες ότι αυτό το κορίτσι έχει μια εξαιρετική δεξιότητα στο να δημιουργεί πάνω της ένα έργο Τέχνης από υφάσματα υψηλής αισθητικής.
Και τη θαύμαζες ακριβώς γι’ αυτό, για την ευφάνταστη αισθητική της πρόταση, για την οπτική καλαισθησία που σου έδινε τη δυνατότητα να δεις. Η οποία υπερέβαινε τον πεζό, συμβατικό και ανέμπνευστο χωρόχρονο ενός τηλεοπτικού ριάλιτι.
ΥΓ. Και η Κωνσταντίνα Κωσταντινίδη, η κοπέλα που κέρδισε τη δεύτερη θέση, έχει πολύ ταλέντο. Και πολλές απ’ τις δικές της εμφανίσεις ήταν μικρά δείγματα τέχνης από ύφασμα.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News