Η ευρηματικότητα των μυαλών των ανθρώπων του μάρκετιγκ είναι από αξιοθαύμαστη μέχρι σατανική. Όχι ότι εμείς οι κοινοί θνητοί δεν έχουμε ζωηρές, παράξενες και “κουφές” ιδέες. Έχουμε και μάλιστα πολλές. Αλλά εμείς τις μοιραζόμαστε με τους φίλους μας μόνο, στους άτυπους διαγωνισμούς σαχλαμάρας που διοργανώνουμε κάθε φορά που συναντιόμαστε. Ενώ οι “μαρκετίστες” τους δίνουν σάρκα και οστά, τους δίνουν χρώμα και κατεύθυνση. Πώς αλλιώς να αντιμετωπίσω το λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας room service της αλυσίδας ξενοδοχείων “Holiday Inn” κατά την οποία ένας υπάλληλος αναλαμβάνει να ζεστάνει το κρεβάτι του πελάτη φορώντας μια φόρμα από φλις;
Όπως λέει η εκπρόσωπος του ξενοδοχείου «Η νέα αυτή υπηρεσία είναι σαν να έχεις στο κρεβάτι σου μια τεράστια θερμοφόρα». Ο υπάλληλος, φορώντας τη φόρμα του, η οποία είναι εξοπλισμένη με θερμόμετρο, παραμένει στο κρεβάτι μέχρι η θερμοκρασία να φτάσει τους 20 βαθμούς Κελσίου ενώ έχει καλυμμένο το κεφάλι του και φεύγει από το δωμάτιο λίγα λεπτά πριν μπει ο πελάτης. Η υπηρεσία προσφέρεται προς το παρόν σε δύο ξενοδοχεία του Λονδίνου και σε ένα στο Μάντσεστερ και ήδη φαίνεται να κερδίζει το ενδιαφέρον των μοναχικών πελατών.
Με τόσο κρύο εκεί έξω, σας καλούμε να διαφυλάξετε με όποιο τρόπο μπορείτε την διαχρονική πρόκληση που κρύβεται στην ερώτηση :”Θα έρθεις να μου ζεστάνεις το κρεβάτι;”.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News