Θα μπορούσε να θεωρηθεί και εναλλακτική πρόταση της εταιρείας. Μια «άγρια ιδέα» του τμήματος επικοινωνίας, για την περαιτέρω ικανοποίηση των πελατών. Το παρακάτω συμβάν όμως είναι πραγματικό:
Χωρίς προειδοποίηση, όπως και άλλες φορές, αντιλαμβάνομαι γύρω στις 12.00 το μεσημέρι ότι έχει κοπεί το νερό στο σπίτι.
Μπαίνω στο site της ΕΥΔΑΠ και στην Ενημέρωση Διακοπών Υδροδότησης και ανακαλύπτω ότι υπάρχει έκτακτη διακοπή γιατί γίνονται εργασίες στην περιοχή. Ο εκτιμώμενος χρόνος επαναφοράς είναι στις 5.00 μ.μ. εκτός απροόπτου. Περνάει η 5.00 μ.μ., δοκιμάζω τις βρύσες στις 5.30 μ.μ. αλλά το νερό δεν έχει έρθει. Ξαναμπαίνω στο site της εταιρίας ύδρευσης και βλέπω ότι ο εκτιμώμενος χρόνος επαναφοράς υδροδότησης έχει αλλάξει για τις 8.00 μ.μ. εκτός απροόπτου – όπως αναφέρεται.
Για να μη βγάλω γρήγορα συμπεράσματα, δοκιμάζω τα social media. Μπορεί να υπάρχει ειδοποίηση εκεί που να μην την αντιλήφθηκα.
Μπαίνω στον λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ στο Τwitter και στο Facebook, για να δω αν αναρτώνται οι ειδοποιήσεις διακοπής υδροδότησης και βλέπω ότι η τελευταία ανάρτηση είναι στις 8 Μαΐου (μια ημέρα πριν από τη διακοπή) και αφορά το… «Σινέ Δεξαμενή»!
Ανοίγουμε και σας καλοδεχόμαστε!
Για ακόμα μια χρονιά το Cine Dexameni, στην πλατεία Δεξαμενής στο Κολωνάκι,… https://t.co/cPoUgdhJTS— EYDAP (@EYDAP_GR) May 8, 2017
Μπαίνω και στο facebook για να δω λεπτομέρειες (https://www.facebook.com/eydap.gr/)
Δηλαδή η εταιρεία σε ενημερώνει εγκαίρως για την ψυχαγωγία σου, αλλά για τη βασική της δραστηριότητα, που είναι η υδροδότηση, όχι!
Αφού σου κοπεί το νερό, ψάχνεις να δεις τι φταίει. Και όταν μάθεις, σου προτείνει και μια ταινία για να ξεχαστείς.
Είναι η απάντηση στο ερώτημα: «Τι πίνεις;»
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News