Αυτή όμορφη και με πολλούς followers. Αυτός αντί για followers είχε ξενοδοχείο. Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε, αναφέρομαι στην αντιπαράθεση ανάμεσα στην Elle Darby και τον Paul Stenson. Long story short, η πρώτη θεώρησε πώς οι 92.900 followers της στο Instagram θα μπορούσαν να της εξασφαλίσουν δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο Charleville Lodge, ιδιοκτησία του δεύτερου. Ο ίδιος πάλι είχε αντίθετη άποψη. Στο μήνυμά του της απαντά ότι αν αυτή δεν πληρώσει για τις υπηρεσίες που πρόκειται να απολαύσει, πώς εκείνος με τη σειρά του θα πληρώσει τους εργαζομένους του; Ως εδώ καλά, ο Stenson δέχτηκε μια επαγγελματική πρόταση την απέρριψε και η Darby λογικά θα μείνει σε άλλο ξενοδοχείο.
Αναγνώστη μη βιάζεσαι να φτάσεις στο «και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα», γιατί τώρα είναι που βγαίνουν οι δράκοι. Ο Stenson βλέπετε δεν αρκέστηκε στο να απορρίψει την πρόταση της influencer αλλά φρόντισε να δημοσιοποιήσει το mail που έλαβε στη σελίδα της επιχείρησης του στο facebook, η οποία αριθμεί 185,000 likes, δεν τα λες και λίγα, αποκρύπτοντας βέβαια τα προσωπικά της στοιχεία. Κάποιοι παρόλα αυτά κατάλαβαν σε ποιον αναφέρεται η δημοσίευση και η ιστορία απέκτησε ενδιαφέρον. Η Darby φυσικά δεν το άφησε να περάσει έτσι και αξιοποιώντας το μέσο που την έκανε διάσημη, δημοσίευσε ένα βίντεο στο Youtube, στο οποίο δηλώνει πως δέχτηκε μπούλινγκ.
Και επειδή… μπλόγκερ ενωμένες ποτέ νικημένες, οι συνάδελφοι της κήρυξαν νέο πόλεμο εναντίων του ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου μέσα από κακές κριτικές, και υβριστικά μηνύματα. Αυτός με τη σειρά του μετά από δημόσιο post αποφάσισε να απαγορέψει την είσοδο σε μπλόγκερς τόσο στο καφέ όσο και στο ξενοδοχείο. Πέρα από το εν λόγω περιστατικό άλλωστε, πρόκειται για ένα άτομο το οποίο επενδύει αρκετά στο επιθετικό μάρκετινγκ. Σε προηγούμενες δημοσιεύσεις του έχει κηρύξει τον πόλεμο σε vegan, μητέρες αλλά και στη Βραζιλία. Παρόλο το αστείο της υπόθεσης -ναι είναι για γέλια- δεν μπορώ να μη σχολιάσω κάποια θέματα.
Καταρχήν γιατί ο James Stenson δεν αρκέστηκε σε ένα απλό «όχι» αλλά φρόντισε να δημοσιοποιήσει την απάντηση του; Σύμφωνα με τον James McCann, o Stenson και κατά επέκταση οι επιχειρήσεις του έχουν αναφερθεί σε 53 άρθρα σε 11 χώρες, μέχρι τώρα, προσεγγίζοντας πάνω από 120 εκατομμύρια αναγνώστες.
Από την άλλη γιατί η Elle Darby δεν αποφάσισε να λάμψει διά της διαδικτυακής απουσίας της; Ας πούμε ότι αν οι αριθμοί ήταν ευνοϊκοί για τον Stenson, την ίδια την αποθέωσαν. Αναφέρθηκε σε 114 άρθρα σε 20 χώρες με πιθανό κοινό 450 εκατομμύρια. Και οι δύο πλευρές λοιπόν απέκτησαν δωρεάν πρόσβαση σε κοινό το οποίο υπό άλλες συνθήκες θα τους στοίχιζε μια μικρή περιουσία.
Πλέον ζούμε στην εποχή της σέλφι και του χάσταγκ. Ζούμε σε εποχή που άνθρωποι πληρώνονται για να κάνουν διακοπές και όσο και αν με ενοχλεί ή αν (πράγματι) ζηλεύω, πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Άλλωστε μπορεί ο Paul Stenson να απέρριψε κατηγορηματικά την πρόταση της Elle Darby, υπάρχουν όμως άλλα ξενοδοχεία τα οποία επενδύουν στο influencer marketing επειδή ακριβώς τους συμφέρει περισσότερο να προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες σε άτομα ευρείας αναγνώρισης από το να αγοράσουν διαφημιστικό χώρο στις σελίδες κάποιου περιοδικό. Άρα σε αυτή την περίπτωση δεν θεωρώ ότι πρόκειται για τζαμπατζού αλλά όντως για επαγγελματία.
Από την άλλη όμως πόσο επαγγελματικό είναι να προτείνεις σε όσους σε ακολουθούν ένα ξενοδοχείο επειδή απλώς σου προσέφερε δωρεάν διαμονή.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News