Τζασίντα Άρντερν. Πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας, ετών 38. Γυναίκα που είναι must να θαυμάζει ο πληθυσμός του ιδίου φύλου, παράλληλα με το μπαμπά του, εκτός και αν στόχος είναι η βιομηχανία του reality –ή πορνό, ανάλογα με τον αριθμό των «followers» που ονειρεύεται να γοητεύσει-.
Δεν είναι η νεότερη δισεκατομμυριούχος, δεν την ανέδειξε μία μάνατζερ και δεν έχει τους περισσότερους ακολούθους στο instagram –φταίνε οι ερασιτεχνικοί χειρισμοί του λογαριασμού της χωρίς τα πιασάρικα hashtags και τον απαιτούμενο αριθμό αναρτήσεων ανά ημέρα-. Και όμως αποτελεί μία προσωπικότητα που αξίζει να την κάνεις «follow».
Οι φωτογραφίες δεν έχουν ρετούς, ούτε το πιο πολυφορεμένο φίλτρο, αλλά έχουν κάτι που λείπει από τις περισσότερες αναρτήσεις μας. Ουσία. Για παράδειγμα, η παρακάτω selfie που ανάρτησε πρόσφατα στον προσωπικό της λογαριασμό, στην οποία δεν φαίνεται καν ολόκληρη (ούτε η μισή βασικά)!
Είναι η νεότερη γυναίκα πρωθυπουργός, που μόλις γύρισε από άδεια μητρότητας, -βάζοντας και κυριολεκτικά- στη θέση του τον Μαρκ Ρίτσαρντσον και τυχόν «θαυμαστές» του, ο οποίος μέχρι πέρυσι, αναρωτιόταν αν θα μπορούσε μία Πρωθυπουργός να πάρει άδεια μητρότητας, κατά τη διάρκεια άσκησης των καθηκόντων της, υποστηρίζοντας την υποχρέωση των γυναικών, εν έτη 2017, να ενημερώνουν για τα σχέδια να γίνουν μάνες. Να δεις καλέ μας Μαρκ, που τελικά όλα είναι πιθανά!
Βέβαια λίγοι, εκτός Νέας Ζηλανδίας, γνωρίζουν για τον παραπάνω διάλογο, γιατί πολύ απλά δεν πήρε την socialmedia-ακή έκταση, που θα έπρεπε. Δεν περιελάμβανε ηχηρά ονόματα, κόκκινα χαλιά και topless εμφανίσεις, άρα το περιεχόμενο καταβαραθρώθηκε λαμβάνοντας την ταμπέλα του «αδιάφορου» μη εμπορικά αξιοποιήσιμου.
Ποιο το νόημα του κειμένου;
Απλά μία απορία, εύλογη κατ΄ εμέ, μιας και πέρασε και αυτό το καλοκαίρι μαζί με όλη την κολεξιόν της Calzedonia μπροστά μου στο instagram, πώς είναι δυνατόν κάθε νέα γυναίκα (και αναφέρομαι στις νέες γιατί και καλά οι νέοι είμαστε το μέλλον) να ψήφιζε μία γυναίκα για Πρωθυπουργό, και αντί να ακολουθεί την Τζασίντα Άρντερν, ή την οποιαδήποτε άλλη πολιτικό ή –σοβαρή- επιχειρηματία, να ακολουθεί την Κιμ Καρντάσιαν; Και μην σκεφτείς ότι αυτό δεν ισχύει, γιατί πραγματικά τόσοι ακόλουθοι (όσους έχει η Καρντάσιαν) από τον ανδρικό πληθυσμό μόνο δεν συγκεντρώνονται.
Δεν λέω ωραία και τα πιασάρικα φεμινιστικά συνθήματα, τα σλόγκαν σε μπλουζάκια και τα κινήματα με τα κατάλληλα hashtags, αλλά όλα αυτά θυμίζουν καλοστημένα και ευκολοχώνευτα κόνσεπτ, που θα αναβαθμίσουν απλώς την ροή, πετυχαίνοντας μία δήθεν επικαιροποίηση. Το ζήτημα είναι η ουσιαστική επικαιροποίηση, η οποία αν δεν αλλάξουμε δεν θα έρθει.
Καλό και το να γίνεις influencer, αλλά το Πρωθυπουργός έχει άλλη χάρη –όχι τόσο εύκολη, σίγουρα όμως όχι με τόσο γυμνό-.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News